پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

حمید استیلی: پس از فینال آسیا وقت برای دعوا زیاد داریم!

  • کد خبر: ۴۶۷۶۳
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
حمید استیلی: پس از فینال آسیا وقت برای دعوا زیاد داریم!
اوضاع عجیب باشگاه پرسپولیس که باید این‌روز‌ها در بهترین وضعیت ممکن باشد، صدای پیش‌کسوتان این تیم را نیز درآورده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تمرینات سرخ‌پوشان نصفه‌نیمه برگزار می‌شود و بزرگ‌تر‌های این تیم در تمرینات حضور ندارند. هر روز خبر‌هایی از فسخ قرارداد بازیکنان با باشگاه به بیرون درز می‌کند؛ یک روز شجاع خلیل‌زاده و روز بعد محمد انصاری. شکایت برانکو هم هر روز به‌نحوی تن سرخ‌ها را می‌لرزاند. حمید استیلی که در یکی از پرحاشیه‌ترین پرسپولیس‌های تاریخ، روی نیمکت مربیگری این تیم می‌نشست، درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.


شاید برای این‌روز‌ها تأسف بخوریم!

او درباره تأخیر در پرداخت حقوق برانکو عنوان کرد: بله، من موافقم که پول برانکو باید در زمان خودش پرداخت می‌شد تا الان مشکلی نباشد. اما قطعا اگر با مدیران پرسپولیس در آن زمان هم صحبت کنید، دلایل خودشان را دارند و می‌گویند پول به اندازه کافی در باشگاه نبوده است. مثلا شش‌هفت‌میلیاردی که می‌توانست ۲ سال پیش بدهد، با چهل‌پنجاه‌میلیاردی که الان باید بدهد (۱.۵‌میلیون یورو)، خیلی متفاوت است. شاید بعدا ما تأسف بخوریم که چرا در اوج قیمت و پیک دلار این مبلغ را پرداخت کردیم، گرچه طوری شده که واحد پول ما دلار است؛ اما به‌هر‌حال تفاوت ریالی در این حد خیلی برای ما اذیت‌کننده و آزار‌دهنده است. به‌ویژه برای باشگاه که منابع مالی باید تأمین کند و ده‌ها مورد دیگر هم برای تأمین دارد و در این فرایند واقعا برای باشگاه دشوار است که این عدد را از جایی بگیرند و کاری که الان می‌کنند استقراض است و امیدوارند از جایی پول بگیرند و بعدا باتوجه به اینکه پرسپولیس تیم پرهواداری است و مردم در اداره آن سهیم هستند، این پول یک‌جوری تأمین بشود.


باشگاه‌های ما براساس توقع مردم اداره می‌شوند!

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین افزود: به‌صورت‌کلی مسئله درآمد در باشگاه‌های ما یک بحران بزرگ است و به ویژه پرسپولیس و استقلال همیشه این مشکل را دارند و توقع از آن‌ها خیلی بالاست؛ اما درآمد به آن اندازه نیست، مگر اینکه کسانی که در آن باشگاه‌ها عضو کادر مدیریتی هستند، دست‌به‌جیب شوند و از منابع شخصی هزینه کنند که این اتفاق در کمتر‌جای دنیا رخ می‌دهد و ما باید بر اساس درآمد‌ها خرج کنیم. ولی باتوجه به اینکه حق پخش تلویزیونی وجود ندارد و درآمد‌ها محدود است، باشگاه‌ها هم به‌جای اینکه بر اساس درآمد اداره شوند (چون بخش دولتی هم با بودجه دولتی حضور دارد) در‌نهایت در رقابت، به‌دنبال توقعات مردم می‌روند و این باعث می‌شود که تراز مالی تیم‌ها در پایان سال منفی باشد.


با این وضعیت، کار پرسپولیس سخت می‌شود

وی همچنین یک راهکار را ارائه کرد: من پای صحبت مدیران پرسپولیس نشستم و حرف‌های یحیی گل‌محمدی را هم خواندم. هر‌دو‌طرف دیدگاه‌های خود را دارند و دلایل خود را برای ناراحتی از هم می‌آورند؛ اما من به‌عنوان بازیکن سابق پرسپولیس تنها توصیه‌ای که دارم، این است که باهم متحد باشید. پرسپولیس در ۵ سال گذشته ثمره این اتحاد را دیده است؛ اتحاد بین مردم، سرمربی و به‌نوعی مدیر و الان هم احتیاج دارد این اتفاق بیفتد. فکر کنم اگر به جایی نرسند که علاقه‌مند به همکاری با هم باشند و ضعف یکدیگر را با هم حل کنند، کار پرسپولیس سخت می‌شود.


همه باید خواسته‌هایشان را از پرسپولیس تعدیل کنند

مدیر سابق تیم امید راجع به چشم‌انداز پرسپولیس در هفته‌های آینده تصریح کرد: به‌هر‌حال تیم به فینال آسیا رسیده و این‌دفعه خیلی جدی‌تر باتوجه به شرایط بازی‌ها در‌معرض قهرمانی آسیاست. پرسپولیس سرمربی و بازیکنان خوبی دارد و به نظرم همه نقاط منفی باید از ذهن طرفین پاک شود و تیم در یک فضای مسالمت‌آمیز به طرف قهرمانی آسیا برود. فکر کنم یک مقدار همه باید خواسته‌هایشان را تعدیل کنند؛ چون اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود، به جام باشگاه‌های جهان هم خواهد رفت و درآمد خیلی زیادی نصیبش خواهد شد؛ درآمدی که می‌تواند هزینه‌های ۲ سال باشگاه را بدهد و چه خوب است که با این دورنمای مثبت، اختلافات را کنار بگذاریم و تیم را دوباره شاداب و آماده به لیگ بیستم بفرستیم.
 
قرعه شروع لیگ برای پرسپولیس بسیار سخت و بازی‌ها فشرده است و تیم باید کامل تمرین کند و با آمادگی کامل وارد مسابقات شود. حمید استیلی صحبت‌هایش را به‌این‌شکل خاتمه داد: من هم از آقا‌یحیی و هم از آقای رسول‌پناه و مدیران پرسپولیس تشکر می‌کنم. در درجه اول هوادار و خواسته آن‌ها را در نظر بگیرند که ادامه‌دادن کار با اتحاد حداکثری است. دعوا‌ها را می‌توان ۲ ماه دیگر و بعد از لیگ قهرمانان آسیا کرده و این ناراحتی‌ها را مطرح کرد. الان همه تمرکز باید روی آماده‌سازی و تقویت تیم باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->