زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان پخش فصل جدید خندوانه مشخص شد

  • کد خبر: ۴۷۱۹
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
زمان پخش فصل جدید خندوانه مشخص شد
میرباقری معاون سیما از پخش سری جدید برنامه «خندوانه» در شش ماهه دوم سال ۹۸ خبر داد.

 به گزارش شهرآرانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون سیما با اشاره به برنامه‌های در نوبت پخش امسال از جهش بزرگ تولیدات خبر داد.
متن یادداشت میرباقری به شرح ذیل است:
سیما در ادامه مسیر رو به پیشرفت خود در حوزه آثار نمایشی و غیر نمایشی، در سال رونق تولید گام‌های بزرگی را برداشته است.
پس از برنامه‌های نوروزی تلویزیون که طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان، بیش از ۸۰ درصد بیننده داشتند، این آمار (۸۰ درصد) در ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین برنامه‌های تابستانی سیما نیز حفظ شد. در این مقطع، آثار برجسته‌ای از جمله سریال «نون خ»، «گاندو» و برنامه «عصر جدید» روی آنتن تلویزیون رفت که رکورد تازه‌ای را در جذب و جلب رضایت مخاطب ثبت کرد. نکته مهم این است که این رضایت از طریق مجموعه‌هایی با موضوع‌های ویژه و محتوای آموزنده به دست آمد و نه برنامه‌هایی صرفا سرگرم کننده.
اما با مروری بر برنامه‌ها و سریال‌های در حال تولید سیما می‌توان پیش بینی کرد که جهش چشمگیر سیما در زمینه جذب مخاطب در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و حتی پیشرفت می‌کند.
سیما از ٦ ماهه دوم امسال بیش از ۱۵ برنامه برند جدید را به تدریج روی آنتن می‌برد که پیش بینی می‌شود برخی از آن‌ها مخاطب قابل توجهی داشته باشند. این برنامه‌ها عبارتند از: مسابقه ایران شناسی «سبقت» از شبکه یک؛ مجموعه نمایشی عمو پورنگ و برنامه «یار دبستانی من» از شبکه دو؛ «آبادان»، «میدون» با موضوع توسعه کارآفرینی، «اعجوبه‌های کوچک» با محوریت استعدادیابی نوجوانان، «پلاسما یا ایرانیوم» در خصوص فناوری در شبکه سه؛ «قالیچه پرنده» با موضوع حمایت از کسب و کار در شبکه پنج؛ جنگ خانوادگی با نام «شصت تا صد»، مسابقات مهارت رانندگی با نام «دست فرمون»، «تهمتن» با محوریت رقابت ورزشکاران مشهور و مسابقه استعدادیابی مجریان «مجری شو» و «خندوانه» از شبکه نسیم؛ مسابقه بزرگ مهارتی در شبکه آموزش؛ مسابقه بزرگ استعدادیابی «ضحا» در شبکه قرآن؛ «سوریخ» با محوریت سبک زندگی و لیگ پزشکان در شبکه سلامت و مسابقه «لیگ مدارس» در شبکه امید.
این تولیدات جدید نوید رشد ۲۰۰ درصدی تولید برنامه‌های استعدادیابی و مسابقه‌هایی با پروداکشن بزرگ را می‌دهد.
علاوه بر جُنگ‌ها و مجموعه‌هایی در قالب تلنت شو که با هدف کشف استعداد‌ها و خلاقیت نسل جوان تولید می‌شوند، می‌توان به سریال‌های در نوبت پخش هم اشاره کرد.
از جمله سریال‌های قابل توجه سیما که در نوبت پخش قرار دارند، به ترتیب شبکه‌ها می‌توان به «ترور خاموش» با موضوع پرونده‌های ویژه و حساس امنیتی، قسمت دوم «محکومین»، «۸۷ متر»، «آسمان هوای باران دارد» و سریال استراتژیک و انقلابی «نفوذ» و «پایتخت٦» در شبکه یک سیما اشاره کرد. شبکه دوم سیما نیز پخش چند سریال شاخص را در دستور کار قرار دارد که عبارتند از: «مرضیه»، «از سرنوشت»، «بچه مهندس ۳». شبکه سه که هم اکنون در حال پخش سریال «دریا نزدیک است» است، این سریال‌ها را در نوبت پخش دارد: «ستایش ۳»، «سرباز»، «بهترین سال‌های زندگی ما» و «فوق لیسانسه ها».
ضمن اینکه تصویربرداری دو سریال الف ویژه «موسی (ع)» و «سلمان» در شش ماهه دوم سال آغاز خواهد شد که نقطه عطفی در تولید مجموعه‌های نمایشی خواهند بود.
همچنین سه سریال فاخر «طلاق»، «جشن سربرون»، «شارع الحمراء» (درباره مقاومت لبنان) در مرحله تولید و پیش تولید قرار دارند.
این جهش تولیدات در حالی است که سیما دو رویداد بزرگ فرهنگی رسانه‌ای را نیز در پیش دارد و در تدارک آن هاست. سومین جشنواره فیلم و عکس مستند در آبان ماه و ششمین جشنواره تلویزیونی جام جم در اسفند ماه برگزار خواهند شد که هر کدام ظرفیت‌های بزرگ و قابل اعتنایی است.
شایان گفتن است علاوه بر ستاد رسانه‌ای رونق تولید که تا امروز دستاورد‌های خوبی در راستای تحقق شعار سال داشته، موضوع عفاف و حجاب و امر مهم پاسداشت زبان و ادبیات فارسی؛ سه دستور کار جاری و ثابت معاونت سیما است.

تلویزیون همچنین برای مناسبت‌های پیش رو برنامه ریزی‌هایی دارد؛ از جمله آن تشکیل ستاد اربعین با ٦ کمیته برای انعکاس هرچه باشکوه‌تر حماسه حسینی است. شبکه‌های سیما برای هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس نیز برای جدول پخش خود برنامه‌هایی بیش بینی کرده اند.
باشد که ان شاءالله ماحصل تلاش همکارانم در ٢٠ شبکه و کانال و مرکز تخصصی سیما مورد اقبال و رضایت مخاطبان واقع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->