وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم
سرخط خبرها

انتشار تصاویری از شکل ظاهری سامسونگ گلکسی اس ۲۱ پلاس

  • کد خبر: ۴۷۸۷۳
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
انتشار تصاویری از شکل ظاهری سامسونگ گلکسی اس ۲۱ پلاس
تصاویر رندری که از گلکسی اس ۲۱ پلاس در فضای مجازی منتشر شده‌اند، برخورداری پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ از صفحه‌نمایشی تخت را نشان می‌دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، تصاویر رندری که از گلکسی اس 21 پلاس در فضای مجازی منتشر شده‌اند، برخورداری پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ از صفحه‌نمایشی تخت را نشان می‌دهند.

چندی پیش تصاویری منتسب به گلکسی اس 21 و اس 21 اولترا در فضای مجازی قرار گرفت که کمی ما را با پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ آشنا می‌ساخت. حال گویا نوبت به گلکسی اس 21 پلاس رسیده است طی افشای تصاویری، طرفداران محصولات شرکت کره‌ای را با طراحی ظاهری خود غافل‌گیر کند.

در تصاویر رندر می‌توان تفاوت جزئی میان گلکسی اس 21 پلاس با گلکسی اس 20 پلاس را مشاهده کرد که البته امری منطقی به‌ن ظر می‌رسد. سری گلکسی اس 20 از طراحی ظاهری زیبایی بهره می‌برد و توانسته است نظر مثبت منتقدان و کاربران را به خود جلب کند. به همین علت دور از ذهن به‌نظر می‌رسید که مهندسان و طراحان شرکت کره‌ای تصمیم به تغییرات فراوان در طراحی ظاهری سری گلکسی اس21 بگیرند.

در هر سه نسخه از سری گلکسی اس 21 می‌توان مشاهده کرد ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی از برآمدگی مختصری برخوردار است. بااین‌حال چنین برآمدگی از دید برخی کاربران ناخوشایند است و همچنین ماژول دوربین را در خطر آسیب دیدن بر اثر ضربه می‌سازد. به‌نظر می‌رسد گلکسی اس 21 پلاس نیز مانند اس 20 پلاس از ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود میزبانی می‌کند؛ اما باید صبر کرد و دید شرکت کره‌ای در پرچم‌دار نسل بعدی خود آیا از ترکیب دوربین‌های متفاوتی استفاده خواهد کرد یا همان ترکیب دوربین سه‌گانه گلکسی اس 20 پلاس را در نسخه اس 21 پلاس خواهیم دید.
 
تصاویری از شکل ظاهری سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس منتشرشد

ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی گلکسی اس 21 پلاس تنها قسمتی نیست که دچار تغییر شده است؛ بلکه صفحه‌نمایش نیز کمی تغییر یافته و به‌جای برخورداری از انحنا در لبه‌های صفحه‌نمایش، با مدلی کاملا تخت مواجه هستیم. درواقع لبه‌های صفحه‌نمایش، صاف هستند و انحنای موجود تنها در قابی مشاهده می‌شود که دو پنل شیشه‌ای را به یکدیگر متصل ساخته است.

نکته دیگری که نظرمان را به خود جلب کرده، وجود حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش است که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. چنین طرحی نشان می‌دهد که گلکسی اس 21 پلاس از دوربین سلفی مخفی‌شده در زیر صفحه‌نمایش برخوردار نخواهد بود؛ فناوری که برخی شرکت‌های چینی به‌سرعت در حال استفاده از آن در پرچم‌داران نسل بعدی خود هستند.

متأسفانه از نظر اطلاعات سخت‌افزاری، جزئیات بسیار کمی از گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است و تنها می‌دانیم صفحه‌نمایشی به ابعاد ۶/۷ اینچ دارد. بااین‌حال گزارش جدید که تصاویر رندر گلکسی اس 21 پلاس را به همراه دارد به ابعاد گوشی هوشمند نسل بعدی شرکت کره‌ای اشاره می‌کند؛ گویا اس 21 پلاس دارای ابعاد ۱۶۱/۵ در ۷۵/۶ میلی‌متر است و ضخامتی برابر با ۷/۸۵ میلی‌متر دارد.

با توجه به ابعاد گلکسی اس 21 پلاس، می‌توان گفت مانند نسل پیشین با گوشی هوشمندی روبه‌رو هستیم که صفحه‌نمایش کشیده دارد و به لطف ابعاد و ضخامت بسیار کم آن، از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار است. دکمه پاور و راکر‌های ولوم صدا در سمت راست گلکسی اس 21 پلاس تعبیه شده‌اند و در انتهای دستگاه، درگاه USB تایپ C تعبیه شده است تا امکان شارژ گوشی هوشمند و همچنین انتقال اطلاعات از دستگاه‌های دیگر به پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ فراهم شود. درکنار درگاه، محفظه‌ای برای بلندگو قرار دارد تا کاربران امکان گوش فرا دادن به فایل‌های صوتی داشته باشند.
 
تصاویری از شکل ظاهری سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس منتشرشد
انتظار می‌رود شرکت کره‌ای در اواسط ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ سری گلکسی اس 21 را رونمایی کند. سری گلکسی اس 21 شامل سه گوشی هوشمند می‌شود که البته هریک با توجه به بازار مد نظر در دو مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ یا جدیدترین مدل تراشه اکسینوس سامسونگ عرضه خواهند شد. اصولا نسخه‌های مد نظر برای بازار ایالات متحده و چین از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ بهره می‌برند و برای بازار‌های دیگر دنیا، پرچم‌داران شرکت کره‌ای با تراشه اکسینوس به ویترین فروشگاه‌ها راه می‌یابند.

منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->