استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

چگونگی تعطیلی مجموعه‌های ورزشی مشهد هنوز مشخص نشده است

  • کد خبر: ۴۸۴۲۸
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
چگونگی تعطیلی مجموعه‌های ورزشی مشهد هنوز مشخص نشده است
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ضمن اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی، از نامشخص‌بودن چگونگی تعطیلی مجموعه‌های ورزشی خبر داد.
گروه ورزش شهرآرانیوز | رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ضمن اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی، از نامشخص‌بودن چگونگی تعطیلی مجموعه‌های ورزشی خبر داد.

مهدی سلاطین با اعلام این خبر گفت: پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مشهد مقرر شد همه فعالیت‌های ورزشی مشهد به‌مدت یک هفته به‌حالت تعلیق در آید که بر این اساس، سالن‌های سرپوشیده، کلاس‌های مربیگری و داوری، همایش‌های ورزشی و نظایر آن تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس فهرست اعلام‌شده، مشاغل رده ۳، رشته‌های پربرخورد و استخر‌های سرپوشیده نیز اعلام شده‌اند که البته این رشته‌ها پیش از این نیز فعالیتی نداشتند و اکنون نیز تعطیل خواهند بود.

سلاطین درباره فعالیت باشگاه‌های بدن‌سازی گفت: تلاش ما این است که مجوز فعالیت باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و سرانه ورزشی ۴ متر به‌ازای هر ورزش‌کار را دارند، همچنان ادامه یابد. اما فعلا شیوه تعطیلی مجموعه‌های ورزشی مشخص نشده است و باید تا چهارشنبه منتظر بمانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد از الحاق مجموعه‌های بازی‌های فکری به این اداره خبر داد و گفت: پس از کشمکش‌های فراوان، سرانجام مقرر شد مجموعه بازی‌های فکری زیر نظر ورزش و جوانان به فعالیت خود ادامه دهند و به همین منظور، مهلت دوهفته‌ای برای کسب مجوز فعالیت برای آن‌ها اعلام خواهد شد.

سلاطین به جلسه ستاد سامان‌دهی جوانان نیز اشاره کرد و گفت: قرار بود این جلسه با محور شرایط ازدواج جوانان، یکشنبه همین هفته برگزار شود که باتوجه‌به شرایط کنونی و با دستور فرماندار مشهد، یک هفته به تعویق خواهد افتاد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->