سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

دست رد فکری به سینه زکی پور!

  • کد خبر: ۴۸۴۳۱
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
دست رد فکری به سینه زکی پور!
مدافع-هافبک جپ استقلال درحالی که خودش را آماده رقابتی تنگ با دیگر بازیکنان کرده بود به احتمال زیاد از استقلال جدا خواهد شد. فکری تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که میلاد زکی پور درتازه ترین اظهارات خود از تلاش برای حفظ جایگاهش در ترکیب استقلال پرده برداشته بود اما صحبت های اخیر محمود فکری با او نشان داد تمایلی به ماندنش در استقلال ندارد. به این ترتیب باید جدایی زکی پور را از استقلال قطعی دانست. فکری بعد از اینکه مطمئن شد محمد نادری می تواند برای استقلال بازی کند به کلی رفتارش را با زکی پور تغییر داد و حتی در آخرین تمرینی که زکی پور در کنار استقلال بود رفتار مناسبی با این بازیکن نکرد تا زکی پور متوجه شود جایگاهی در استقلال نخواهد داشت. به این ترتیب پرونده زکی پور را باید با استقلال بست مگر آنکه اتفاقات دیگری در روزهای آتی رخ دهد. زکی پور با استقلال قرارداد دارد و طبق قوانین می تواند همچنان در ترکیب استقلال باشد و باشگاه هم مجاب است مو به مو به تعهداتی که در قبال این بازیکن داده عمل کند. البته بعید است زکی پور به لحاظ فوتبالی راضی به چنین کاری باشد و احتمالا او نیز تیم جدیدش را به زودی معرفی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->