قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

اولین محک جدی «فکری» و استقلال با مس رفسنجان، حریف تازه وارد به لیگ برتر

  • کد خبر: ۴۸۹۸۶
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
اولین محک جدی «فکری» و استقلال با مس رفسنجان، حریف تازه وارد به لیگ برتر
روز دوم از هفته اول لیگ بیستم امروز با برگزاری ۳ مسابقه پیگیری خواهد شد و در مهمترین بازی ها استقلال به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در مهم‌ترین بازی امروز، از استقلال محمود فکری رونمایی خواهد شد تا هواداران این تیم که تابستان پرسروصدایی را پشت‌سر گذاشتند، حالا از پای گیرنده‌های تلویزیونی، نظاره‌گر دستپخت سرمربی جوانشان باشند. در دیگر‌بازی حساس امروز هم امیر قلعه‌نویی که هفته‌های آخر لیگ نوزدهم را در خانه پیگیری می‌کرد و از سپاهان استعفا کرده بود، باید با تیم جدیدش برابر طلایی‌پوشان اصفهانی قرار بگیرد. گل‌گهر که در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم، جواز بقا را کسب کرده بود، در تابستان با جذب چند ستاره می‌خواهد میان بزرگان فوتبال آقایی کند!


رونمایی رسمی از استقلال فکری

آبی‌های پایتخت بعد از آنکه از آسیا برگشتند، در یک انتخاب پرحاشیه محمود فکری را به‌عنوان رهبر فنی تیم انتخاب کردند تا کاپیتان اسبق این تیم، حالا در قامت سرمربی در دل هواداران نفوذ کند. در‌آن‌سو، اما سکان هدایت تیم مس رفسنجان را محمد ربیعی به عهده دارد؛ مربی‌ای که موفق شد این تیم را لیگ‌برتری کند و با‌وجود شایعه‌هایی که در ابتدای فصل در‌خصوص جدایی او از این تیم به گوش می‌رسید، ماندگار شد. از استقلال، علی کریمی، علی دشتی، مرتضی تبریزی، محمد بلبلی (قرضی)، عظیم گوک و محسن کریمی جدا شدند و آبی‌ها این ۶ بازیکن را برای فصل جدید در اختیار ندارند. حمید گلزاری، کوروش ملکی و علی پورمحمد هم که فصل گذشته برای رفسنجانی‌ها بازی می‌کردند، از جمع شاگردان ربیعی جدا شدند.
 
با‌این‌حال آبی‌ها در پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بابک مرادی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، احمد موسوی، محمد نادری، رشید مظاهری و متین کریم‌زاده را جذب کردند. پنجره استقلالی‌ها هنوز باز نشده و تا‌این‌لحظه محمود فکری نمی‌تواند از خرید‌های جدید خود استفاده کند. از فصل پیش که آندره‌آ استراماچونی سکان هدایت آبی‌ها را به‌عهده گرفته بود، استقلالی‌ها با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کردند. حتی فرهاد مجیدی نیز پس از مرد ایتالیایی دست به این سیستم نزد. با توجه به بازی‌های دوستانه این فصل استقلال و شکل‌و‌شمایل بازی آبی ها، به نظر می‌رسد محمود فکری هم با ۳ مدافع بازی خواهد کرد و استقلال لیگ بیستم نیز ۲-۵-۳ بازی می‌کند.


فکری: با تلاش و جنگندگی، ۳ امتیاز را کسب می‌کنیم

محمود فکری، سرمربی استقلال، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر گفت: برای تیم استقلال هیچ دیداری آسان نیست. همه تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند، با‌انگیزه هستند و این موضوع برای ما مشکل‌ساز می‌شود. مس رفسنجان از‌جمله‌تیم‌هایی است که با اقتدار به لیگ‌برتر صعود کرد و حقش بود. از شروع فصل گذشته جزو تیم‌های مدعی بودند و با فاصله قهرمان شدند. امسال تیم خوبی را بستند. شناخت خوبی روی بازیکنان این تیم دارم که جزو بازیکنان باانگیزه و باکیفیت هستند. این دیدار و بازی‌های بعد آسان نیست.
 
نمی‌توانیم بگوییم قرعه ما در لیگ‌برتر آسان است. باید با تمام توان و تلاشمان وارد بازی شویم و به امید خدا با تلاش و جنگندگی بازیکنان، ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. سرمربی استقلال درباره بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات تیمش نیز خاطرنشان کرد: پنجره نقل‌وانتقالات ارتباطی به کادر فنی و پزشکی ندارد، اما بازیکنان جدید خودمان را در اختیار نداریم و تا وقتی پنجره باز نشود، آن‌ها را نخواهیم داشت. اگر تا فردا این مجوز صادر شود، از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم؛ در‌غیر‌این‌صورت بازیکنانی داریم که در این دیدار به مشکل نخوریم و عملکرد خوبی را از خودمان نشان دهیم. با توجه به انگیزه بازیکنان، می‌توانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. وی درباره وضعیت مصدومان تیمش اظهار کرد: داریوش شجاعیان تنها‌آسیب‌دیده ما‌ست که او را در بازی با مس رفسنجان در اختیار نخواهیم داشت.


جنگ قلعه‌نویی و سپاهان در سیرجان

این بازی خیلی خاص است. تقابل زردپوشان اصفهانی با سرمربی فصل گذشته‌شان جذابیت‌های رسانه‌ای و ورزشی زیادی دارد. امیر قلعه‌نویی از وضعیت تیم گل‌گهر ابرازرضایت کرده و گفته است هم تمرینات را به‌موقع آغاز کردیم و هم نفرات خوبی جذب کردیم. سرمربی سابق سپاهان البته گفته که فوتبال را با عشق دنبال می‌کند و در هر تیمی که حضور داشته، باعث ارتقای جایگاهش شده است. با‌این‌حال تقابل با سپاهان برای قلعه‌نویی یک مسابقه معمولی نیست. سپاهان هم با محرم نوید‌کیا، مربی جوانش، به‌دنبال ماجراجویی و بلندپروازی است.
 
تقابل امیر با سپاهانی که محمدرضا ساکت، دبیر سابق فدراسیون، مدیریتش را برعهده دارد، دیدنی است. گل‌گهر اگر از سپاهان در اولین گام ۳ امتیاز بگیرد، نشانگر آن است که در لیگ بیستم به‌جز مدعیان سنتی، مدعیان جدیدی هم وارد مسابقات شده‌اند. سپاهان هم مربی‌ای دارد که به قول برخی، ژن سپاهان را دارد! محرم نوید‌کیا، کاپیتان اسبق سپاهان، حالا باید نشان بدهد که روی نیمکت هم مثل میدان مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شکست‌دادن تیم امیر قلعه‌نویی می‌تواند نتیجه‌ای رؤیایی برای او و شاگردانش در آغاز لیگ بیستم باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->