فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

استقلال با پیروزی لیگ بیستم را شروع کرد

  • کد خبر: ۴۹۰۹۵
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
استقلال با پیروزی لیگ بیستم را شروع کرد
هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال و سپاهان مقابل حریفانشان به پایان رسید.
به گزارش شهرآرانیوز؛ روز دوم از هفته اول این رقابت‌ها دیروز با برگزاری ۳ مسابقه به پایان رسید که سپاهان در سیرجان از سد گل‌گهر گذشت و استقلال هم مقابل میهمان خود تیم مس رفسنجان با ۲ گل به برتری رسید. در مشهد عنابی‌پوشان شهرخودرو که مهدی رحمتی را در قامت سرمربی کنار زمین می‌دیدند، به یک پیروزی قاطع ۳‌بر ۰ مقابل ماشین‌سازی دست پیدا کردند تا به‌همراه نساجی، صدرنشینان این هفته باشند. جدال تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران هم که قرار بود در آبادان برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.


استقلال فکری با توپ پر آمد

تیم فوتبال استقلال که در فصول گذشته شروع خوبی نداشت و فصل نوزدهم را با شکست شروع کرده بود، بیستمین دوره لیگ برتر را با پیروزی برابر مس رفسنجان آغاز کرد. شاگردان محمود فکری که با همان ترکیب فصل گذشته به میدان رفتند و به‌دلیل باز‌نشدن پنجره نقل‌و‌انتقالات خبری از بازیکنان جدید نبود، در نیمه اول این دیدار موقعیت‌های زیادی به دست آوردند؛ اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. البته تیم مس رفسنجان موقعیت‌های خوبی برای باز‌کردن دروازه استقلال داشت، اما این تیم هم نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم، اما وضعیت متفاوتی داشت و آبی‌پوشان فرصت‌های خوبی برای باز‌کردن دروازه حریف پیدا کردند که توانستند استفاده بهتری از آن‌ها ببرند و به ۳ امتیاز بازی اول در لیگ بیستم دست پیدا کنند. استقلال که در فصول گذشته شروع خوبی در لیگ برتر نداشت، این‌بار با کادر فنی جدیدش توانست پیروزی شیرینی را کسب کند و به ۳ امتیاز اول از لیگ بیستم برسد تا موقعیت خوبی در جدول برای خودش دست‌و‌پا کند. استقلال فصل گذشته در‌حالی‌که آندره‌آ استراماچونی سرمربی این تیم بود، لیگ را با شکست شروع کرد، اما این‌بار فکری برعکس مربی ایتالیایی عمل کرد و با یک پیروزی کارش را در لیگ بیستم آغاز کرد.


وریا باز هم اولین گل فصل استقلال را زد

کاپیتان استقلال موفق شد نخستین گل تیمش در لیگ جدید را به ثمر برساند. این برای دومین فصل است که وریا غفوری اولین گل استقلال در لیگ برتر را به ثمر می‌رساند. او در لیگ هجدهم و در‌حالی‌که استقلال در اولین دیدارش مقابل پیکان بدون گل متوقف شده بود، در هفته دوم ۲ بار دروازه ذوب‌آهن را باز کرد تا اولین گل آبی‌پوشان در لیگ برتر را به ثمر رسانده باشد. حالا وریا غفوری با باز‌کردن دروازه ناصر سالاری و مس رفسنجان، برای دومین‌بار در ۳ فصل گذشته، اولین گل استقلال در لیگ برتر را به ثمر می‌رساند.


انتقام قلعه‌نویی از سپاهان

دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و سپاهان در هفته اول بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز در سیرجان برگزار شد که در آن شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر میهمان خود به برتری ۳‌بر ۱ دست یافتند. در این دیدار ابتدا محمدرضا حسینی در دقیقه ۱۳ برای سپاهان گل زد تا شاگردان محرم نویدکیا از میزبان خود پیش بیفتند، اما این پایان کار نبود و آبی‌پوشان گل‌گهر توانستند توسط سعید صادقی در دقیقه ۳۰، گادوین منشا در دقیقه ۵۵ و یونس شاکری در دقیقه‌۵۸ به گل برسند و کار زرد‌های اصفهان را تمام کنند. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر، با ۲ حرکت عالی در کمتر از ۵ دقیقه باعث برتری سه‌گله تیمش مقابل سپاهان شد.
 
منشا ابتدا در دقیقه‌۵۵ روی سانتر بهنام برزای و با یک ضربه سر عالی دروازه پیام نیازمند را باز کرد و سپس در یک ضدحمله در دقیقه‌۵۸ یونس شاکری را در موقعیت تک‌به‌تک با پیام نیازمند قرار داد تا زوج قدبلندش در خط حمله سومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند؛ نتیجه‌ای که شاید برای خیلی‌ها باورنکردنی به نظر بیاید. یونس شاکری گل اول گل‌گهر را با ضربه سر برای این تیم ساخته بود که هر ۲ مهاجم قلعه‌نویی با یک گل و یک پاس گل فعلا آمار فوق‌العاده‌ای برای شروع رقابت‌های لیگ داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->