سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

جایزه یک میلیون دلاری برای کشف تقلب در انتخابات آمریکا

  • کد خبر: ۴۹۴۹۷
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
جایزه یک میلیون دلاری برای کشف تقلب در انتخابات آمریکا
معاون فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس از تلاش‌های ترامپ برای اثبات تقلب در انتخابات حمایت کرده است. او برای کشف اسناد بیشتر درباره تقلب در انتخابات آمریکا جایزه یک میلیون دلاری برای ارائه شواهد تقلب تعیین کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، دن پاتریک معاون فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس با حمایت از تلاش‌های دونالد ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی، یک میلیون دلار جایزه برای کسانی تعیین کرده است که شواهد و اسنادی را درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهند.

بر اساس این گزارش پاتریک گفت: این جایزه و پاداش را به این دلیل پیشنهاد دادم تا مردم را تشویق کنم تا شواهد و اسناد مربوط به تقلب در انتخابات را گزارش دهند. هر کسی که اطلاعاتی ارائه دهد که در نهایت منجر به بازداشت و دستگیری و محکوم شدن افراد خاطی شود، حداقل ۲۵۰ هزار دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

پاتریک افزود: من از تلاش‌های ترامپ برای شناسایی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و تعهد وی برای اطمینان یافتن از شمارش همه آرا غیرقانونی و رد کردن همه آرا غیرقانونی حمایت می‌کنم.

وی اظهار داشت: دنبال کردن تقلب در انتخابات از سوی ترامپ نه تنها برای مشخص کردن نتیجه انتخابات لازم و ضروری است، بلکه برای حفظ دموکراسی ما و احیای اعتماد در انتخابات آینده لازم است.

در حالی که برخی رسانه‌های خبری آمریکا بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده اند، ولی ترامپ حاضر به پذیرش نتایج انتخابات نشده و در برخی ایالت‌های مهم و سرنوشت ساز، شکایت‌های حقوقی مطرح کرده است.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->