احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

ملاعمر سرکرده جیش العدل کشته شد + تصاویر

  • کد خبر: ۵۰۱۲۴
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
  • ۲
ملاعمر سرکرده جیش العدل کشته شد + تصاویر
عمر شاهوزهی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل عامل شهادت ۲۱ مرزبان ایرانی در سراوان و و طراح حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال ۹۷ به هلاکت رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های پاکستان با انتشار تصاویری مدعی شدند عمر شاهوزهی(ملقب به ملا عمر بلوچی) رهبر جیش العدل همراه دو پسرش در تربت پاکستان در کمین نیرو‌های ضد تروریست گرفتار شده و همگی به هلاکت رسیدند.

منابع خبری پاکستان به نقل از پلیس و نیرو‌های سپاه مرزی مستقر در ایالت بلوچستان واقع در جنوب این کشور گفتند: ۳ تروریست در جریان عملیات نیرو‌های امنیتی در منطقه «تربت» به هلاکت رسیدند.

گفته می‌شود نام یکی از این تروریست‌ها«ملا عمر» که به همراه دو فرزندش در عملیات نیرو‌های پاکستانی کشته شدند.

برخی از رسانه‌های پاکستانی تروریست‌های کشته شده را وابسته به گروه تروریستی«جیش العدل» و یا گروهی موسوم به «لشکر خراسان» عنوان کردند.

گروهک تروریستی جیش العدل عامل شهادت ۲۱ مرزبان ایرانی در سراوان، ربودن ۵ مرزبان ایرانی و حمله به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال ۹۷ و شهادت ۲۷ نیروی سپاه و زخمی کردن ۱۳ نفر دیگر بوده است.

حدود ۲۰ ماه پیش جیش‌الظلم ناجوانمردانه اتوبوس کارکنان سپاه را هدف قرار داد و ۲۷ پاسدار شهید شدند.
 

تروریست معروف، عمر شاهوزهی (ملاعمر بلوچی) که بود؟

 
 
ملاعمر سرکرده جیش العدل کشته شد + تصاویر
 
منبع: صداوسیما

بیشتر بخوانید: 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
3
2
جنازشو. بیارن ایران. تا. ۲۷ بار اعدامش کنند حرامزاده. تروریست را. جسد فرزندانش. را هم همینطور. بعد. بندازن توی وان اسید. تا. از صفحه روزگار محو. بشن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
خدا لعنتش کنه اینا پرچم و اسامیشون اسلامی ولی در اصل
سربازان آمریکا و اسرائیلند وبرای آنها می‌جنگند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->