ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران
سرخط خبرها

قالیباف: مصوبات جلسه غیرعلنی درباره شهادت فخری زاده به اطلاع مردم خواهد رسید

  • کد خبر: ۵۱۰۸۳
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
قالیباف: مصوبات جلسه غیرعلنی درباره شهادت فخری زاده به اطلاع مردم خواهد رسید
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت «محسن فخری‌زاده» پنجره‌ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی تروریست‌های وقیح و حامیان آن‌ها خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - «محمدباقر قالیباف»، در آغاز نشست علنی امروز -یکشنبه- با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: مجلس شورای اسلامی امروز از ساعت ۸ صبح در ارتباط با حادثه تلخ و جانسوز شهادت شهید فخری‌زاده به صورت غیرعلنی تشکیل جلسه داد. نمایندگان حوادث تلخ گذشته اعم از ترور دانشمندان هسته‌ای  و حادثه‌ای که در نطنز اتفاق افتاد را به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار دادند. مصوبات و توافقی که در این جلسه انجام شد در جلسات علنی این هفته به اطلاع مردم عزیزمان خواهد رسید.

آزادگی، تدین و وارستگی میراث مدرس است

در ابتدای این نشست رییس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس گفت: مدرس، مجاهدی وارسته که در عمل به وظایف نمایندگی و فعالیت به نفع مردم الگوی اصلی همه نمایندگان در تمامی ادوار بوده و هست. میراث گرانقدر شهید مدرس آزادگی، تدین، وارستگی و تلاش برای منافع مردم در همه لحظه های ایفای وظیفه نمایندگی بود.

 

وی ضمن تبریک این روز به نمایندگان اظهار کرد: از همه عزیزان می‌خواهم از فرصت هفته مجلس استفاده کرده و کارنامه ۶ ماهه و برنامه پیش روی مجلس شورای اسلامی را به استحضار مردم برسانید. امیدوارم در این هیاهوی تبلیغاتی با تمام محدودیت‌ها و کاستی‌ها، خروجی‌های واقعی مجلس در طول این مدت کوتاه چند ماهه پاسخی باشد به امیدی که مردم به شما نمایندگان بسته‌اند و انتظاری که از مجلس دارند.

 

قالیباف با اشاره به شهادت فخری‌زاده گفت: این روزها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان در حوزه هسته‌ای و مدیران برجسته دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر قلب همه دغدغه‌مندان پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

 

وی افزود: دشمنان کشور ایران بازهم با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیر انسانی ترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ایران را برای مقابله با ملت برگزیدند. مردم ایران بیش از چهار دهه است با چنین فضایی روبرو بودند و تجربه ثابت کرده است که توانسته‌اند راه  شهدای خود را ادامه دهند و این بار نیز به دشمنان ثابت می کند که شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پنجره‌ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست‌های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->