امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

خداحافظی سامسونگ با گلکسی نوت

  • کد خبر: ۵۱۳۰۲
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
خداحافظی سامسونگ با گلکسی نوت
سامسونگ گوشی تاشونده گلکسی زد فولد ۳ را به همراه اس پن معرفی خواهد کرد و تولید سری نوت متوقف می‌شود.
شهرآرانیوز - سامسونگ گوشی تاشونده گلکسی زد فولد ۳ را به همراه اس پن معرفی خواهد کرد و تولید سری نوت متوقف می‌شود. طبق این خبر مهم که تارنمای کره‌ای AjuNews به تازگی از آن پرده برداشته است، سامسونگ به صورت رسمی تاریخ انتشار گلکسی زد فولد ۳ را برای خرداد سال آینده تأیید می‌کند و در حال تولید نمونه‌های نهایی این گوشی برای تولید انبوه است. گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ، به عنوان پرچم دار پرمیوم سامسونگ، در حال توسعه است و آخرین فناوری‌های اختصاصی سامسونگ از جمله اس پن و دوربین زیر نمایشگر را در خود دارد.

پیش از این نیز پیش بینی شده بود سری گلکسی نوت ۲۰ آخرین سری از گلکسی نوت‌های سامسونگ باشد. به نظر می‌رسد اکنون این پیش بینی رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.

سامسونگ الکترونیکس تأیید کرده است گلکسی زد فولد ۳ به اس پن مجهز خواهد بود، قلمی که پیش از این تنها در سری نوت شاهد آن بودیم. با اضافه شدن اس پن به سری گلکسی زد فولد، این گوشی قابلیت آن را دارد که جایگزینی برای نوت بوک‌ها باشد. با اضافه شدن اس پن به گلکسی زد فولد ۳ و هم چنین گلکسی اس ۲۱ اولترا، ادامه تولید سری نوت متوقف خواهد شد و سری محبوب گلکسی نوت به پایان کار خود خواهد رسید.
 
 
خداحافظی سامسونگ با گلکسی نوت

براساس ادعای این وب سایت، سامسونگ تلاش زیادی کرده است که اس پن را به سری گلکسی زد فولد اضافه کند و شاهد این باشد که ترکیب آن با نمایشگری بزرگ تر، تجربه کاربری را به بالاترین حد خود برساند. گویا سامسونگ موفق شده است دیجیتایزری را درون نمایشگر زد فولد ۳ برای شناسایی اس پن تعبیه کند. مقدمات قرارگیری اس پن درون زد فولد ۳ از جمله تغییر جنس محافظ نمایشگر از پلی آمید شفاف به شیشه فوق نازک انجام شده است.

به نظر می‌رسد سری تازه گوشی‌های سامسونگ که قرار است جانشین مجموعه گلکسی نوت شود، از نوآوری‌های تازه‌ای در حوزه موبایل هم پشتیبانی خواهد کرد. برای نمونه، سامسونگ برنامه دارد دوربین زیرنمایشگر را برای اولین بار در گلکسی زد فولد ۳ قرار دهد تا کاربران شاهد تجربه درستی از نمایشگر تمام صفحه مانند آنچه در تبلت‌های دوکاره وجود دارد باشند. فناوری UDC به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از دوربین سلفی قرارگرفته زیر نمایشگر OLED به عکاسی بپردازند بدون آنکه هیچ سوراخ یا زائده‌ای روی نمایشگر باشد.

البته این موضوع هنوز قطعی نیست و اگر استفاده از فناوری UDC برای قرار گرفتن زیر نمایشگر باعث کاهش کیفیت تصاویر و ضربه زدن به تجربه کاربری شود، ممکن است این نوآوری در تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ مورد استفاده قرار نگیرد.

منبع: AjuNews.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->