کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

استقلال زور بردن نداشت!

  • کد خبر: ۵۱۴۲۵
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
استقلال زور بردن نداشت!
رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر با تداوم صدرنشینی گل‌گهر و توقف استقلال مقابل پیکان برگزار شد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۴ مسابقه به پایان رسید و تیم گل‌گهر مانند هفته قبل، بازهم صدرنشین باقی ماند. در بازی‌های دیروز استقلال با تساوی بدون گل مقابل پیکان متوقف شد و جدال تیم‌های سایپا و سپاهان هم با حساب یک‌بریک مساوی به پایان رسید. در قائمشهر تیم نساجی از سد میهمان خود نفت مسجدسلیمان گذشت و بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن با برتری ۱ بر ۰ برزیلی‌های آبادان به پایان رسید.

استقلال، پیکان‌سواری بلد نبود

استقلال در دومین بازی خارج‌ازخانه‌اش هم نتوانست به پیروزی برسد و این‌بار این پیکان بود که یک امتیاز از آبی‌ها گرفت. در ورزشگاه شهرقدس، استقلال که با لباس سفید به‌مصاف پیکانی‌ها که سرمه‌ای پوشیده بودند رفت، در این بازی ابتدا شیخ دیاباته را در اختیار نداشت و در همان نیمه اول آرش رضاوند را هم به‌دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد. با‌این‌حال حضور داریوش شجاعیان و تلاش بازیکنان این تیم دربرابر پیکان که با‌انگیزه و تلاش بسیار بازی می‌کرد، راه به جایی نبرد. در‌آن‌سو مهدی تارتار تیمش را کاملا با‌برنامه به‌مصاف استقلال فرستاده بود و به نظر می‌رسد در پایان مسابقه او مربی راضی‌تر میدان بود؛ چرا‌که توانسته بود از یکی از مهم‌ترین تیم‌های این فصل یک‌امتیاز بگیرد.

مرفاوی: تعویض‌ها با تصمیم من نبود

صمد مرفاوی بعد از دیدار استقلال و پیکان درباره این بازی گفت: تلاش ما این بود که بازی را ببریم، ولی به هدفمان نرسیدیم. بازیکنان استقلال تلاش خود را کردند، ولی نشد برنده شویم. زمین برای هر دو تیم بد بود و بازیکنان می‌گفتند نمی‌توانستند استارت بزنند و کیفیت خوبی بر زمین حاکم نبود. مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مسائل فنی حاکم بر مسابقه ۲ تیم تصریح کرد: بازیکنان ما در این بازی تمام تلاش خود را انجام دادند و زحمت کشیدند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم؛ ولی تیم حریف یک بازی بسته را انجام می‌داد و بازی مستقیم می‌کرد.
 
آن‌ها سعی داشتند از توپ‌های برگشتی استفاده کنند که البته همان توپ‌ها هم در اختیار ما قرار می‌گرفت. با‌وجود‌این بسته‌بودن بازی حریف باعث می‌شد که به هدفمان نرسیدیم. حریف قانع بود که یک‌امتیاز را از استقلال بگیرد؛ ولی امیدوارم در دیدار‌های آینده امتیاز این بازی را جبران کنیم. مرفاوی درباره اینکه چرا همچنان تعویض‌های استقلال دیر انجام می‌شود، گفت: تعویض‌های ما با مشورت انجام می‌شود و من تصمیم‌گیرنده نبودم. تمام اعضای کادر فنی با مشورت با یکدیگر کار می‌کردند و به‌همین‌دلیل سرمربی تیم نقطه نظارت خود را عنوان می‌کرد.

ضربه سپاهان از خودی‌ها!

روند سینوسی تیم نویدکیا همچنان ادامه دارد. سپاهان که هفته گذشته تراکتور را در تبریز شکست داده بود، دیروز در‌حالی‌که با یک گل از سایپا پیش بود، روی درخشش محسن مسلمان، بازیکن فصل گذشته‌اش، به تساوی رسید. محسن مسلمان که طی یک و‌نیم‌فصل حضور در سپاهان نمایش خوبی ارائه نکرده بود، در این دیدار از ابتدا وارد زمین شد و زمینه‌ساز گل تساوی و ازدست‌رفتن ۳ امتیاز طلایی‌پوشان شد.

جشن تولد عجیب سپاهانی‌ها!

حرکت عجیب باشگاه سپاهان در دقیقه‌۶ بازی این تیم اعتراض سایپایی‌ها را به‌همراه داشت. طلایی‌پوشان اصفهان به‌مناسبت تولد محرم نویدکیا، یک برنامه آتش‌بازی را روی سکو‌های ورزشگاه تدارک دیده بودند که همین موضوع تعجب اعضای تیم سایپا را نیز برانگیخت و اتفاقا در همان دقایق سپاهان دروازه این تیم را باز کرد. حرکت سپاهانی‌ها حدود ۲ دقیقه طول کشید و در‌حالی‌که نیمکت سایپا مشغول اعتراض بود، سجاد شهباززاده سپاهانی‌ها را پیش انداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->