هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نوبخت: حقوق و دستمزد را ۵۳ درصد افزایش داده‌ایم | ارز ۴۲۰۰ تومانی برای اقلام اساسی پابرجاست

  • کد خبر: ۵۱۶۹۴
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
نوبخت: حقوق و دستمزد را ۵۳ درصد افزایش داده‌ایم | ارز ۴۲۰۰ تومانی برای اقلام اساسی پابرجاست
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی ۸ ماه امسال ۵۳ درصد حقوق و دستمزد را افزایش داده‌ایم. بخش عمرانی امسال شاهد پرداخت ۵۲ هزار میلیارد تومان بودجه بوده است و در این بخش بیش از ۲ میلیون فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست خبری امروز خود گفت: سهم ۸ ماه امسال از منابع ۵۷۱ هزار میلیارد تومان ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود که ۳۳۴ هزار میلیارد تومان آن واریز و ۵۰ هزار میلیارد تومان از مصارف تحقق نیافت.

 

وی افزود: ۳۱ هزار میلیارد تومان در ۸ ماهه کمتر از سقف مجاز مصرف کرده‌ایم. بر اساس مقایسه با ۸ ماه سال ۹۸ مصارف ما ۳۹ درصد بیشتر مصارف داشته ایم. این مصارف ۲ بخش هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه ای و عمرانی است.

 

نوبخت گفت: اعتبارات هزینه ای ما امسال ۳۵ درصد رشد کرد. در همین ۸ ماه ۵۳ درصد در بخش حقوق و مزایا افزایش داشته‌ایم.

۲ میلیون فرصت شغلی در بخش عمران ایجاد شد

وی با اشاره به اینکه بخش عمرانی امسال شاهد پرداخت ۵۲ هزار میلیارد تومان بودجه بوده است، بیان کرد: امسال در بخش عمرانی بیش از ۲ میلیون فرصت شغلی ایجاد شد.

نوبخت: ارز ۴۲۰۰ تومانی برای اقلام اساسی پابرجاست

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: برای عامه مردم دولت هر چه از صادرات نفت درآمد ارزی حاصل کند، کل آن را با نرخ ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار می دهد.

 

وی گفت: دولت به دنبال این است که رفاه بیشتری برای مردم ایجاد شود و یا فشار کمتری به آحاد مردم وارد شود.

 

نوبخت افزود: دولت از منافع خود گذشت و همچنان ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی و دارو پابرجاست.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: اگر بنا به هر دلیلی اطمینان حاصل شود که با تغییر این نرخ ارز می‌شود جلوی فشار هزینه‌ای را گرفت، مانند یارانه بنزین سال گذشته، صد در صد آن را به مردم باز می‌گردانیم که تا ۳ برابر، یارانه معیشتی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->