کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

دیگر کسی نگران غیبت وریا غفوری نیست!

  • کد خبر: ۵۲۰۸۰
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
دیگر کسی نگران غیبت وریا غفوری نیست!
درخشش احمد موسوی در بازی با صنعت نفت آبادان باعث شده تا کادرفنی استقلال توجه آن چنانی به غیبت احتمالی وریا در بازی با شهر خودرو نداشته باشد. هرچند که وریا برای استقلال موثر بوده.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از گلزنی احمد موسوی به صنعت نفت آبادان تا حدی جایگاه این بازیکن در ترکیب استقلال تثبیت شد. موسوی درست در روزی برای استقلال گل زد که وریا غفوری در ترکیب اصلی حضور نداشت و او درپست دفاع راست بازی کرد تا به نوعی جای خالی کاپیتان استقلال به چشم نیاید.

هرچند که گفته می شود وریا غفوری برای بازی در ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو احتمالا مشکلی نخواهد داشت اما چنانجه وریا به این بازی هم نرسد برای کادرفنی استقلال مسئله حاد ونگران کننده ای در پیش نخواهد بود و آن ها با احمد موسوی به این بازی خواهند رفت. گفته می شود وریا که قراردادی چشمگیری را با استقلال منعقد کرده از چهارشنبه در تمرینات تیمش حاضر می شود.

وریا با عارضه ای عجیب در زانوی خود رو به رو است و مشخص نیست به چه دلیل با چنین مصدومیتی مواجه شده است. پزشکان استقلال بی آنکه درباره آینده وریا توضیحی بدهند واینکه بگویند چه زمان این بازیکن جراحی خواهد کرد اعلام کره اند که وریا از چهارشنبه با استقلال استارت خواهد زد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->