نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ثبت شکستی دیگر برای رعد پدافند

  • کد خبر: ۵۲۳۷۸
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
ثبت شکستی دیگر برای رعد پدافند
۲ باخت سنگین دیگر برای نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرباز‌های مشهدی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی، دیدار‌های خود در چهارچوب هفته سوم و چهارم لیگ برتر را با ۲ شکست سنگین دیگر پشت‌سر گذاشتند. شاگردان جمال سیفی در دیدار هفته سوم خود که به‌صورت متمرکز در تالار آزادی تهران برگزار می‌شود، مقابل نفت آبادان، یکی از تیم‌های همیشه‌مدعی لیگ برتر بسکتبال، تن به شکست سنگین ۹۸‌بر ۶۱ دادند؛ باختی که با اختلاف چشمگیر ۳۷ امتیازی حاصل شد، اما تیم مشهدی صدتایی نشد.
 
مشهدی‌ها بعد از این باخت سنگین، روز بعد در بازی هفته چهارم خود رو‌در‌روی مس رفسنجانی قرار گرفتند که در بازی هفته سوم، باخت نزدیکی به شهرداری قزوین داشت. رعدی‌ها در این بازی کار را بسیار آشفته آغاز کردند و در همان کوارتر اول با شکست ۲۴‌بر‌۶ تقریبا کارشان یکسره شد.
 
شاگردان سیفی در کوارتر دوم هم ناامیدکننده زیر سبد ظاهر شدند و ۲۲‌بر‌۱۱ باختند تا نیمه اول را با نتیجه ۴۶‌بر‌۱۷ بازنده باشند. با‌وجود‌این مشهدی‌ها در کوارتر سوم کمی به خود آمدند و توانستند ۲۳‌بر‌۱۷ برنده کوارتر باشند و در پارت چهارم هم ۲۲‌بر‌۱۸ باختند تا در‌نهایت شکستی با ۲۷ اختلاف و با نتیجه ۸۵ بر‌۵۸ برایشان به دست بیاید. سربازان رعد پدافند، در هفته اول و دوم هم به شهرداری قزوین و اکسون تهران باخته بودند تا همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->