داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها

رکورد عجیب پرسپولیس در آستانه فینال آسیا!

  • کد خبر: ۵۲۵۰۸
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
رکورد عجیب پرسپولیس در آستانه فینال آسیا!
لغو دومین بازی متوالی سرخ‌ها در لیگ برتر، به‌جای نفع به ضرر این تیم می‌شود و در نهایت این تیم بدون بازی رسمی به مصاف فینالیست شرقی آسیا خواهدرفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن درحالی لغو شد که با این تصمیم مربیان و کادرفنی، سرخ‌ها از شرایط به‌وجودآمده اظهار نارضایتی کردند. هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از روز گذشته آغاز شد، ولی بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد. اعضای پرسپولیس بعداز انجام آخرین تست، با اعلام نتایج منفی برای ویروس کرونا مواجه شده بودند تا با خیالی آسوده مهیای جدال با ذوب‌آهن شوند، اما حضور چند بازیکن کرونایی در اردوی ذوب‌آهن و نتایج آخرین تست این تیم باعث شد تا این بازی در فاصله ساعاتی مانده به تقابل ۲ تیم، لغو شود. تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی هفته گذشته جدال خود را مقابل شهرخودرو به انجام رساند که پیش‌از این بازی، تست چند بازیکن تیم مثبت اعلام شد و از همراهی تیم محروم شدند.
 
در ادامه، بعداز شروع تمرینات این تیم در هفته پیش‌ازدیدار با پرسپولیس، چند بازیکن مبتلای تیم با انجام تست مجدد و پاسخ منفی آن به تمرینات بازگشتند که در اتفاقی عجیب در تست پیش‌ازبازی بار دیگر نتایج آن‌ها مثبت شد و شوک بزرگی به اردوی سبزپوشان اصفهانی وارد کرد. پرسپولیس در روزی که قادر به استفاده از وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان نیست، باید به یک ترکیب مناسب و متوازن در خطوط میانی و حمله خودش برسد؛ البته نباید از غفلت شجاع خلیل‌زاده در این بازی هم غافل شد. به‌هرحال، کار گل‌محمدی در این بازی سخت‌تر از هر زمان دیگری است و حالا مربی جوان و باتجربه سرخ‌ها برای رسیدن به قله محبوبیت، باید شنبه آینده پیام‌آور شادی برای هواداران این تیم باشد.

پرسپولیس ۱۹ روز بدون‌مسابقه!

لغو بازی با نساجی و ذوب‌آهن ممکن است از نظر فنی، به‌ضرر سرخ‌پوشان تمام شود. پرسپولیس درحالی به استقبال فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که دیدار دیروز شاگردان یحیی گل‌محمدی با تیم ذوب‌آهن نیز به‌دلیل موارد متعدد کرونایی نماینده اصفهان لغو شده و این درحالی است که پرسپولیسی‌ها به‌شدت علاقه‌مند به انجام این دیدار بودند تا فرم بازی خود را حفظ کنند.
 
به‌هرحال این دیدار لغو شد تا آخرین بازی رسمی پرسپولیس پیش‌از فینال آسیا در تاریخ ۱۰آذر باشد؛ جایی که سرخ‌ها با ۳ گل، شهرخودرو را از پیش رو برداشتند (البته سرخ‌پوشان روز ۱۱ آذر در یک بازی دوستانه به‌مصاف تیم فرشاد پیوس رفته بودند) و پس‌از آن، دیدار با نساجی و ذوب‌آهن معوقه شد. نکته مهم اینکه اگرچه تعویق این ۲ بازی از ابتلای قرمز‌ها به کرونا جلوگیری کرد، امکان دارد آن‌ها را از فرم ایده‌آل خود خارج کند. همچنین پس‌از بازی فینال، پرسپولیس ۳ بازی کمتر خواهد داشت و اگر قهرمان این رقابت‌ها شود، با حضور در جام باشگاه‌های جهان تعداد بازی‌های معوقه‌اش احتمالا به ۶ و ۷بازی نیز خواهد رسید.

شرایط نابرابر پرسپولیس و حریفان

سرخ‌ها امشب برای حضور در بازی فینال لیگ قهرمانان راهی قطر خواهند شد. حریف نماینده کشورمان در بازی امروز ویسل‌کوبه ژاپن و اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی مشخص خواهد شد. برنده این بازی هر تیمی باشد، با زحمت به فینال رقابت‌ها رسیده و حریفان سختی را پشت‌سر گذاشته است. اما یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد و آن هم داشتن شرایط مسابقه برای هر ۲ تیم شرق آسیاست. هم نماینده ژاپن و هم نماینده کره‌جنوبی نزدیک ۲۰ روز است که درگیر این مسابقات شده‌اند و حالا در بهترین فرم خود قرار دارند، درحالی‌که در این مدت، سرخ‌پوشان کشورمان استراحت می‌کردند

پیروانی: تقابل پرسپولیس با کره و ژاپن تقابل امکانات با غیرت و تعصب است

افشین پیروانی روز گذشته درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس پیش‌از سفر به قطر گفت: اول اینکه ما نیاز به بازی داریم و متأسفانه بازی قبلی برابر نساجی کنسل شد و می‌توانستیم با یک بازی شرایط را بهتر کنیم. اما از بُعد دیگر، تیم حریف یعنی ذوب‌آهن چندین کرونایی داشت. جا دارد از سازمان لیگ و ایفمارک تشکر کنیم که تلاش کردند. بازیکنان ذوب‌آهن هم مقصر نبودند و کرونا داشتند.
 
تست اول آن‌ها منفی بود و تست روز گذشته مثبت شد. درمجموع، بازی لغو شد و برنامه ما این است که امروز (دیروز) یک بازی درون‌تیمی با داور رسمی داشته باشیم. سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: خواهش می‌کنم دستورالعمل‌ها را رعایت کنید، ما آسیب خوردیم، اما مطمئن باشید تقابل پرسپولیس با کره و ژاپن تقابل امکانات با غیرت و تعصب است. ما با تمام وجود می‌رویم و اگر لازم باشد جانمان را هم بدهیم، تلاش خواهیم کرد با جام برگردیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->