پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم
سرخط خبرها

بیوگرافی بابک جهانبخش

  • کد خبر: ۵۲۸۹۸
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
بیوگرافی بابک جهانبخش
یکی از معروف‌ترین و پُر طرفدارترین خوانندگان پاپ ایرانی بابک جهانبخش است که صدای خاص و دلنشینی دارد و تعداد زیادی آهنگ را در مدت فعالیت خود منتشر کرده است.

گزارش آگهی

آهنگ پاپ از محبوب‎‌ترین سبک‌ها در بین ایرانیان محسوب می‌شود و به همین سبب خوانندگان پاپ بسیار ارزشمندی در کشور فعالیت دارند. البته خوانندگانی که برای موقعیت خود تلاش بسیاری کرده‌اند، بیش از خوانندگان زیر زمینی محبوبیت دارند. این امر موجب می‌شود که آمار دانلود آهنگ پاپ خوانندگان رسمی و قانونی کشور بیشتر باشد. یکی از معروف‌ترین و پُر طرفدارترین خوانندگان پاپ ایرانی بابک جهانبخش است که صدای خاص و دلنشینی دارد و تعداد زیادی آهنگ را در مدت فعالیت خود منتشر کرده است. این خواننده که تقریباً خواننده کم حاشیه‌ای شناخته می‌شود، این روزها طرفداران خود را شوکه کرده است. می‌پرسید چه شوکی؟ ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

 

 

شوک بزرگ، طرفداران جهانبخش را نگران کرد!

متاسفانه به تازگی خبری از سوی رسانه‌های معتبر منتشر شده که از بروز مشکل قلبی و سکته‌ی خفیف بابک جهانبخش خبر داد. او که هم‌ اکنون در بیمارستان بستری است، به زودی می‌بایست عمل قلب باز انجام دهد، این خبر چنان شوک بزرگی به طرفداران ایشان وارد کرده که همگی نگران این خواننده محبوب شده‌اند. همین موج عظیم نگرانی‌ها و دعاهایی که برای سلامتی بابک جهانبخش حواله می‌شود نشانگر شدت محبوبیت او در میان طرفداران، دوستان و همکارانش می‌باشد، اما شما تا چه حد بابک جهانبخش را می‌شناسید؟ تا کنون چند آهنگ او را گوش داده‌اید؟

 

با بابک جهانبخش بیشتر آشنا شوید!

علی جهانبخش که در تاریخ اول فروردین سال 1362 در آلمان دیده به جهان گشود، از سن پنج سالگی فعالیت خود را در حوزه موسیقی با نوازندگی پیانو آغاز کرد. او که به دلیل ادامه‌ی تحصیل پدر در بوخوم آلمان زندگی می‌کرد، پس از اتمام دوره پدر به ایران بازگشت. جهانبخش از 14 سالگی دوره‌های آموزشی موسیقی را شروع و با تشویق اطرافیان توانست در همان سن اولین مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای ایران بگیرد. مجوز گرفتن یک خواننده 14 ساله خود گواه استعداد و توانایی‌های خاص این خواننده محبوب کشورمان است، حمایت‌های بی‌دریغ خانواده و آهنگساز فقید مجتبی میرزاده موجب شد که جهانبخش روز به روز بیشتر پیشرفت کند و به عنوان جوان‌ترین خواننده یک آهنگ نیز برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضبط کرد.

 

کدام آهنگ موجب شهرت بابک جهانبخش شد؟

شهرت بابک جهانبخش تنها با یک آهنگ خاص نبوده است، بلکه این خواننده با پشتکار با انتشار اولین آلبوم خود به نام " چی شده" در بین موسیقی دوستان مشهور شد. پس از انتشار آلبوم چی شده در سال 1384، جهانبخش آلبوم "من و بارون" را در تابستان 1391 منتشر کرد که موجب شروع مرحله‌ی جدیدی از زندگی وی شد. آهنگ‌های این آلبوم بیش از اندازه طرفدار داشته و میزان دانلود آهنگ این آلبوم در رسانه‌ها بسیار زیاد بوده است، البته ناگفته نماند که طرفداران پَر و پا قرص جهانبخش با خرید سی دی موسیقی از او حمایت فراوانی کردند.  

 

ازدواج در سکوت خبری

بابک جهانبخش یکی از هنرمندان مشهوری است که در سکوت خبری با مروارید شهریاری ازدواج کرد. جالب است بدانید جهانبخش نیز مانند بنیامین بهادری دیگر خواننده خوب کشور آشنایی با همسرش را مدیون کنسرت‌های خود است. بابک جهانبخش که در یکی از کنسرت‌های لندن با مروارید شهریاری آشنا شد، از او صاحب یک پسر به نام آرتا نیز می‌باشد. این ازدواج که اثرات بسیار خوبی در پیشرفت کاری جهانبخش داشت متاسفانه منجر به طلاق شد، اما جهانبخش پس از گذشت مدتی با فرد دیگری به نام پریا که اطلاعات دیگری از او در دست نیست ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که تجربه تلخ یک زندگی مشترک هرگز مانع آهنگ ساختن جهانبخش نشده و او با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

 

آهنگ‌های شنیدنی بابک جهانبخش کدامند؟

این خواننده محبوب که پیش از خواننده بودن یک آهنگساز خاص بوده و با پیانو و گیتار به خوبی می‌نوازد، آثار بسیار دلنشین و جذابی دارد. اگر می‌خواهید یک آهنگ خوب گوش کنید، دانلود آهنگ‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • صدای عشق
  • آدمکش
  • شاید
  • حیف
  • پایان تازه
  • از خوشی میمیرم
  • زندگی ادامه داره
  • پاییز
  • شیدایی
  • دیوونه جان
  • پریزاد
  • زیبای بی تاب و...

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به شما کمک می‌کند تا برای مدتی به خلسه خیال فرو رفته و از دغدغه‌های روزمره دور شوید، چراکه این خواننده مشهور همواره مطابق سلیقه مخاطبان خود عمل کرده است. جهانبخش درباره روند ساخت آهنگ خود می‌گوید: " من عین ترانه‌هایم هستم و اصلاً ترانه‌هایم خود من هستند، چون آن‌ها را با تمام وجودم خلق می‌کنم." بنابراین وقتی یک خواننده این چنین بی‌ریا احساسات خود را بیان کرده و به آهنگ خود عشق می‌ورزد، طبیعتاً به شنوندگان نیز این احساسات منتقل خواهد شد.

 

کارهای مورد علاقه بابک جهانبخش

اگرچه جهانبخش یک خواننده خوب است که آهنگ‌های خاص و بی‌نظیری می‌خواند، اما او زمانی که در آلمان زندگی می‌کرد یک فوتبالیست ماهر نیز بوده و هم اکنون یک استقلالی دو آتیشه است. او همچنین به مسافرت، تناسب اندام، تماشای فیلم و... نیز علاقه‌ی بسیاری دارد که موجب می‌شود وقت زیادی برای آن‌ها بگذارد. طبیعتاً شناخت علایق خواننده برای طرفداران بابک جهانبخش بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

دانلود آهنگ های بابک جهانبخش از تک موزیک

اگر تا کنون آهنگ‌های این خواننده محبوب را گوش نداده‌اید و یا می‌خواهید از جدیدترین آهنگ‌های او مطلع باشید، می‌بایست یک رسانه منتشر کننده موسیقی معتبر را به عنوان مرجع دانلود آهنگ انتخاب کنید. یکی از بهترین رسانه‌های موسیقی که به صورت کاملاً قانونی فعالیت می‌کند تک موزیک می‌باشد. تک موزیک که پس از سال‌ها فعالیت به خوبی از امتحانات سربلند بیرون آمده، به روزترین رسانه انتشار موسیقی به شمار می‌رود. در رسانه تک موزیک می‌توانید آهنگ قدیمی و جدید تمامی خوانندگان داخلی کشور را به راحتی و با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

تک موزیک تنها مرجع انتشار موسیقی نیست، این رسانه محبوب با انتشار مداحی‌های به روز مادحین مشهور کشور نیز مورد محبوبیت بیشتری واقع شده است. به همین جهت تک موزیک را می‌توان کاملترین مرجع دانلود موسیقی یا مداحی قدیمی یا جدید دانست، آمار دانلود آهنگ بالای این سایت نشانگر آن است که به راحتی می‌توان به تک موزیک اطمینان کرد.

 

سخن پایانی با شما

برای دانلود آهنگ با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین رسانه تک موزیک خواهد بود. بنابراین از شما می‌خواهیم ضمن دعا برای سلامتی بابک جهانبخش عزیز، تمامی آهنگ‌های او را از تک موزیک دانلود کنید تا تجربه‌ای لذت بخش داشته باشید...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->