نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

نخستین برد جوانان بسکتبال در لیگ برتر

  • کد خبر: ۵۳۰۰۲
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
نخستین برد جوانان بسکتبال در لیگ برتر
جوانان بسکتبال کشورمان بالاخره در ررقابت‌های لیگ برتر به یک پیروزی دست یافتند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال کوچین آمل و نیرویزمینی ارتش ساعت امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و در نهایت تیم بسکتبال کوچین با نتیجه ۸۲ بر ۵۸ نیروی زمینی را برد تا نخستین پیروزی فصل خود را دشت کند.

کوارتر نخست
دو پرتاب ۳ امتیازی به اضافه سبد اول که ۲ امتیازی بود، جلال آقامیری را با ۸ امتیاز ستاره دقایق اول بازی می‌کند. محمدهادی لکزایی فرد خیلی زود با پرتاب پیرامونی‌اش اختلاف را دو رقمی می‌کند تا سرانجام خشایارعلی اکبری هم سبد اول نیروی زمینی را دشت می‌کند. از این لحظه ترس سرباز‌ها فرومی‌ریزد و بازی را می‌کوشند به تعادل بکشند. امیرحسین یازرلو و علی شهریاری در ترکیب کوچین و علیرضا رستمی هم برای نیروی زمینی خوب کار می‌کنند، اما حسن ختام وقت اول پرتاب زیبای ۳ امتیازی قریشی برای نیروی زمینی است. کوارتر اول ۲۷ بر ۱۹ به سود کوچین تمام می‌شود.

کوارتر دوم
دو پرتاب زیبای پویا یخچالی و شهریار قلی نژاد ۶ امتیاز برای نیروی زمینی دارد تا فول گل موفق یازرلو خیلی به چشم نیاید. پویا دو پرتاب آزاد موفق دارد و رسول محمدی جانانه زیر سبد کوچین می‌جنگد و امتیاز می‌گیرد، اما این قریشی است که امتیازات نیرو را به ۳۰ می‌رساند. استیل زیرکانه شهریاری بازهم اختلاف را دو رقمی می‌کند. ۴۱ بر ۳۰ و وقت استراحت امیرحسین شاهین‌طبع. در بازگشت دو تیم محمدرضا رحیمی هم برای کوچین دو پنالتی گل می‌کند و خود او با قلدری ۲ امتیاز دیگر می‌گیرد و لکزایی روی فست برک گل می‌زند. فول گل موفق او اختلاف را ۲۰ می‌کند، ولی اینطرف هم #علیرضازینال_زاده دو پرتابش را گل می‌کند تا کوچین ۵۰ بر ۳۲ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
شهریاری با ۳ امتیازی‌اش نیمه دوم را آغاز می‌کند. نیرو این پرتاب را پاسخ می‌دهد و امیر‌حسین یازرلو هم ۳ می‌زند تا مهران رضایی این پرتاب را حواب دهد. مسابقه ۳ امتیازی هاست! نیروی زمینی در این کوارتر بهتر یازی کرد و هرچند متین امتیازات کوچین را به ۶۰ رساند، ولی حضور یخچالی، زینال‌زاده و قریشی، نمی‌گذارد کوچین فاصله بگیرد تا ۱۹ بر ۱۷ این وقت به سود نیروی زمینی تمام شود.

کوارتر چهارم
حدود ۴ دقیقه تیم‌ها به در بسته می‌زنند تا شهریاری برای کوچین امتیاز بگیرد. نیروی زمینی از فرصت استفاده می‌کند و فاصله را با ۵ امتیاز کاهش می‌دهد. اما پیتر گری گوریان هم با ۳ دیرهنگام خود آملی‌ها را به حاشیه امنیت می‌برد. ۷۳ بر ۵۵. علیرضا نقی پور و بهنام جمعه زاده و درادامه محمدهادی لکزایی کوچین را به ۸۰ می‌رسانند. آملی‌ها سبد آخر را هم می‌گیرند تا بازی با نتیجه ۸۲ بر ۵۸ به سود کوچین تمام شود و نیروی زمینی همچنان روی نوار ناکامی باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->