امید پرسپولیس و فوتبال ایران به پایان خوش آخرین پاییز قرن

  • کد خبر: ۵۳۰۸۰
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
امید پرسپولیس و فوتبال ایران به پایان خوش آخرین پاییز قرن
عصر شنبه موعود سرانجام فرا‌رسید. پرسپولیس ایران برای ثبت نامش در تاریخ از ساعت‌۱۵:۳۰ باید به جنگ ببر‌های کره‌ای برود؛ جدالی بین غیرت با قدرت!
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ امروز شاید خون عده کمی از هواداران فوتبال سرخ نباشد و آن بی‌سلیقه‌هایی که تشویق تیم حریف را انتخاب کرده‌اند، مطمئنا وارد یک بازی کودکانه تعصبی شده‌اند. امروز ایران سرخ‌پوش است و همه نگاه‌ها به ورزشگاه الوکره است تا شاید این استادیوم یک بار دیگر برای ایرانی‌ها تبدیل به کریکت‌گراند ملبورن شود! آذرماه برای فوتبالی‌ها همیشه با غیرممکن‌ها همراه بوده است و این‌بار هم گل‌محمدی و شاگردانش دلخوش به همین آذر هستند! مرد آرام نیمکت پرسپولیس این‌بار باید آتش به پا کند و زمین و زمان را برای سرخ‌ها به هم بدوزد.


اولسان، تیمی که خوب گل می‌زند

نماینده کره تیم بدون شکست این دوره است. ۵ برد و یک مساوی، حاصل کار اولسان در قطر بود با ۱۴ گل زده و میانگین بالای ۲ گل در هر بازی! کره‌ای‌ها را با فوتبال باصبر و پاس‌کاری‌های متوالی شان در آسیا می‌شناسند. بازیکنان اولسان تا این مرحله، ۲۰۱۸ مرتبه توپ را بین همدیگر پاس‌کاری کرده‌اند، بیشتر از همه تیم‌های آسیایی؛ در‌حالی‌که نماینده کشورمان عدد ۴۵۸۹ را جلوی نام خود ثبت کرده است.

اولسان در خط حمله‌اش با جونیور نگرائو و بیورن یانسن از اولین بازی تا اینجای‌کار ۲۱ گل را به ثمر رسانده است که همین اتفاق قدرت خط حمله کره‌ای‌ها را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد. این درحالی است که سرخ‌پوشان کشورمان عدد ۱۲ را تا این مرحله به نام خود ثبت کرده‌اند. کار حامد لک برای اینکه نشان دهد جانشین خَلَف بیرانوند شده، در این بازی به‌مراتب سخت‌تر از همه بازی‌هاست.


رویترز: پرسپولیس می‌خواهد به ناکامی ایرانی‌ها در آسیا پایان دهد

رویترز در گزارش خود برای فینال آسیا به شرح وضعیت اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی و پرسپولیس ایران پرداخت. این رسانه از عملکرد خوب نماینده کره در مسابقات اخیر پرداخت و عنوان کرد که اولسان در ۹ بازی اخیر تنها در یک جدال به برد دست نیافته است. آن‌ها برای رسیدن به فینال آسیا تیم قدرتمند بیجینگ‌گوان را شکست دادند و با حذف ویسل‌کوبه به پرسپولیس رسیدند. رویترز در ادامه از وضعیت تیم ایرانی گفت و از محرومیت پهلوان و امیری برای این بازی و دوری شش‌ماهه عیسی آل‌کثیر به‌خاطر خوش‌حالی پس از گلش مقابل پاختاکور سخن گفت. این رسانه نوشت که پرسپولیس ۳ هفته است که خودش را آماده کرده است و می‌خواهد به ناکامی ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد. رویترز نوشت که آخرین‌بار، پاس در ۱۹۹۳ از ایران به قهرمانی رسید و ایران می‌خواهد پس از ۲۷ سال به مقام اول دست یابد.


گل‌محمدی: به تنها‌چیزی که فکر می‌کنیم، قهرمانی است

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی با اولسان یک دیدار حساس و مهم برای هر ۲ تیم است که با شرایط خاصی به این مرحله رسیده‌اند. گل‌محمدی اضافه کرد: به تنها‌چیزی که فکر می‌کنیم و روی آن تمرکز داریم، قهرمان‌شدن است. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی خودمان دل هواداران را که خیلی نگران این بازی هستند، شاد کنیم. به هواداران این اطمینان را می‌دهم که تا آخرین نفس برای رسیدن به جام تلاش می‌کنیم و ان‌شاءا... بتوانیم قهرمان شویم تا اتفاقات خوبی برای ما در بازی بیفتد.


حسینی: برای شاد‌کردن هواداران تلاش می‌کنیم

سید‌جلال حسینی در نشست خبری این بازی گفت: اولسان تیم خوب و سازمان‌یافته‌ای است که نفرات خوبی در حمله و دفاع دارد؛ اما ما هم پرسپولیس هستیم و تلاش کرده‌ایم. فینال بازی بزرگی برای هر ۲ تیم است و برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش کرده‌ایم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند نکاتی را که سرمربی به آن‌ها می‌گوید، اجرا کنند و بتوانیم موفق شویم.
 
حسینی درباره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس و احتمال بسته‌ماندن دروازه این تیم مقابل اولسان توضیح داد: فوتبال یک بازی خیلی سخت است، ما در دوره قبلی که در قطر بودیم، روی این موضوع خیلی تلاش کرده‌ایم. نمی‌توان پیش‌بینی کرد که فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. وی ادامه داد: سختی‌های زیادی وجود دارد و لحظه‌به‌لحظه این مسابقه برای ما حساس‌تر می‌شود، اما باید برای موفقیت تیم و شاد‌کردن هواداران تلاش کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->