آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان | گفتگو با تنها بازمانده خانواده + تصاویر

  • کد خبر: ۵۳۱۰۶
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان | گفتگو با تنها بازمانده خانواده + تصاویر
اجساد ۴ عضو خانواده تویسرکانی پیدا شده است و تلاش امدادگران برای کشف جسد نفر پنجم ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با کشف جنازه ۵ عضو یک خانواده تویسرکانی، تحقیقات تخصصی پلیسی و قضایی برای یافتن ردی از عامل این جنایت هولناک آغاز شد.

 

رسیدگی به پرونده این قتل با کشف جنازه دو عضو خانواده یعنی پدر خانواده و دختر جوانش توسط پسرعموی پدر خانواده کلید خورد.

 

جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان | گفتگو با تنها بازمانده خانواده + تصاویر

 

سپس پسرعموی پدر، پلیس را در جریان ماجرای قتل قرار داده بود. وی در پی تلاش‌های ناکام برای برقراری تماس با بستگان خود نگران آن‌ها شده و به محل زندگی آن‌ها در نزدیکی دامداری مراجعه کرده بود. در ابتدا رد خون را مشاهده کرده بود و سپس با جسد پدر و دختر جوانش روبرو شد.

 

جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان + گفتگو با تنها بازمانده خانواده + تصاویر

 

زمانی که پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت، تحقیقات برای یافتن ردی از بقیه اعضای خانواده آغاز شد و دو جسد دیگر در یک چاه کشف شد.

 

قاتل خانواده دامدار تویسرکانی شناسایی نشده است

سرهنگ زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در خصوص قتل خانواده تویسرکانی گفت: «خانواده‌ای که به قتل رسیده اند دامدار و کشاورز، اهل یکی از محله‌های تویسرکان بودند. اما در نزدیکی گاوداری خود واقع در یکی از روستا‌های نزدیک تویسرکان کار و زندگی می‌کردند.»

 

گاوداری خانواده مقتول تا روستا، فاصله دارد و به همین دلیل اهالی روستا متوجه این جنایت نشده بودند. وجود یک باغ بزرگ بین گاوداری و روستا، یکی از دلایل مخفی ماندن راز جنایت از روستاییان بود.

 

 

سرهنگ زارعی در مورد وضعیت فعلی رسیدگی به پرونده گفت: «اجساد مقتولان به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرده و توضیح در مورد نحوه قتل این خانواده و علت مرگ در پی اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.»

 

جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان + گفتگو با تنها بازمانده خانواده + تصاویر

 

تنها بازمانده خانواده تویسرکانی

فرزند ارشد خانواده تویسرکانی که در جنایتی هولناک به قتل رسیده اند، ساکن تهران است و بعد از قتل از این جنایت فجیع با خبر شد.

 

او گفت: من تنها بازمانده این خانواده هستم، جسد دو عضو خانواده ام درون چاهی کشف شد. هنوز جسد برادر کوچکم پیدا نشده است و عملیات جستجو برای پیدا کردن او ادامه دارد.

 

جزئیات قتل فجیع خانوادگی در تویسرکان | گفتگو با تنها بازمانده خانواده + تصاویر

 

تحقیقات قضایی برای پیدا کردن ردی از عامل جنایت ادامه دارد.

 

خبر تکمیلی: قاتل جنایت خانوادگی تویسرکان دستگیر شد + جزئیات

 

منبع: رکنا


بیشتر بخوانید:

 

لحظه هولناک خودکشی جوان مشهدی از ساختمان کیان‌سنتر + فیلم

 

خودکشی نوجوان ۱۲ساله مقابل دوربین روشن در سعادت‌آباد تهران

 

حادثه وحشتناک آدم‌سوزی در مشهد به قتل ختم شد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->