حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«عادل فردوسی پور» روی مدار AFC

  • کد خبر: ۵۳۱۴۰
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
  • ۱
«عادل فردوسی پور» روی مدار AFC
خبرش مثل بمب ترکید؛ عادل فردوسی‌پور برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر می‌رود.
محبوبه عظیم‌زاده | شهرآرانیوز - خبرش مثل بمب ترکید؛ عادل فردوسی‌پور برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر می‌رود. انبوه مشتاقانی که از زمان خارج شدن او از مدار صداوسیما، منتظر بودند تا یک‌بار دیگر و یک بازی را با گزارشگری مهیجش ببینند، با کلی ذوق وارد اکانت‌های خود در صفحات مجازی شدند و این خبر را بازنشر کردند و ابراز خوشحالی. خوشحالی از بابت اینکه هرچند نه از تلویزیون ملی، به‌هرحال قرار است صدای گزارشگر محبوبشان را پای بازی تیم محبوبشان پرسپولیس، بشنوند که البته این‌مرتبه بیشتر از پرسپولیس است و نماینده ایران، آن‌هم با آن حجم از هیجان پراکنی‌های مخصوص خود عادل و جملات از دل‌برآمده و مخصوص به خودش که حسابی به مذاق فوتبال‌دوستان خوش می‌آید. احساسی که دوطرفه بود و خود عادل هم درمورد آن گفت: «خیلی خوشحالم که دارم برای مردم ایران، گزارش می‌کنم.»



طعنه‌های فضای مجازی به میثاقی


صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در اینستاگرام، این خبر را با عکسی از عادل فردوسی‌پور کار کرد و از این گفت که: «عادل فردوسی‌پور فینال را برای شما گزارش می‌کند.» نکته‌ای که باعث شد همان‌طور که عده‌ای از کاربران دنیای مجازی هم پیش‌بینی کرده بودند، صفحه ای‌اف‌سی در اینستاگرام با افزایش فوق‌العاده و ناگهانی دنبال‌کننده روبه‌رو شود. عددی که حتما تا لحظه آغاز بازی، همچنان روند صعودی خودش را طی خواهد کرد. این وسط، به‌جز نام عادل فردوسی‌پور نام شخص دیگری هم بر زبان جاری است؛ محمدحسین میثاقی؛ کسی که بعد از حذف عادل فردوسی‌پور از صداوسیما، جبهه‌گیری‌های زیادی علیه او شد و به‌شدت در مقام قیاس با او قرار گرفت و از طعنه‌ها و متلک‌های فراوانی که به‌سمتش روانه شد، در امان نماند. میثاقی که قرار بود برای پوشش خبر بازی پرسپولیس ایران با اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی راهی قطر شود، نتوانست روادید قطر را دریافت کند. ظاهرا کنفدراسیون آسیا به‌دلیل تخلف ایران در پخش تصاویر مسابقات آسیایی که حق پخش آن‌ها را نخریده بود، نه‌تن‌ها حق پخش این بازی را به ایران نفروخت، بلکه مجوز هیچ‌کدام از عوامل صداوسیما را برای حضور در قطر صادر نکرد و درعوض تمام این‌ها، عادل صبح جمعه وارد دوحه شد. اتفاقی که صفحه رسمی برنامه گره‌خورده با نام فردوسی‌پور یعنی نود، درباره آن نوشت: «عادل به‌محض ورود به دوحه، تست کرونا می‌دهد و تا مشخص شدن جوابش در هتل، قرنطینه خواهد بود.»
 


شوخی کاربران با محمدرضا احمدی


این بازی که امروز رأس ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم الجنوب قطر برگزار خواهد شد، به‌صورت زنده از صفحه ای‌اف‌سی فارسی با صدای عادل فردوسی‌پور پخش می‌شود و کلیپ‌های گزارش و بازپخش مسابقه هم با صدای او خواهد بود. این مسابقه همچنین قرار است با صدای محمدرضا احمدی روی آنتن تلویزیون برود؛ نکته‌ای که از طعنه‌های کاربران صفحات مجازی نیز در امان نماند. کاربری نوشت: «محمدرضا احمدی درحالی گزارشگر بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا از شبکه ۳ شده که خودش می‌خواد بازی رو با گزارش عادل فردوسی‌پور ببینه.»
 


محبوبیت، حذف‌شدنی نیست


ورزشکارانی مثل علی انصاریان هم که سابق بر این در اینستاگرام خود به صداوسیما پیشنهاد داده بودند گزارش این بازی را به عادل بدهند، حسابی از شنیدن این خبر ابراز خوشحالی کردند. در این میان، کاربری هم بود که پس از تمام حاشیه‌ها و اتفاقاتی که درباره عادل فردوسی‌پور در مدت اخیر رخ داده بود، مخصوصا بعد از پخش صحبت‌های چند روز گذشته علی فروغی، مدیر شبکه ۳، مبنی‌بر اینکه فردوسی‌پور از مدار صداوسیما خارج شده است، دست‌به‌توئیت شد و نوشت: «امشب خبر گزارش عادل فردوسی‌پور برای بازی فینال جام ملت‌های آسیا را شنیدم و بی‌نهایت خوشحال شدم. می‌دونم محبوبیت، حذف‌شدنی نیست، حتی به شرط دستوری بودن.» نکته‌ای که به‌نظر، حرف دل تمام آن افرادی است که حالا یکی‌یکی دارند به صفحه اینستاگرام ای‌اف‌سی می‌پیوندند و همگی منتظر هستند و دست‌به‌دعا تا شاید بتوانند این خبر خوب را کنار جشن قهرمانی پرسپولیس، شیرین‌تر و دلچسب‌تر کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
رفتار سیاسی کشور قطر با قضیه فردوسی پور و میثاقی نباید باعث خوشحالی یک ایرانی با اصالتی شود که می بایست منافع ملی را بر بازی سیاسی دشمنان ایران ترجیح دهد، به خصوص برای سایتی که اسم ایرانی دارد!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->