ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

دستگیری ۱۰ تبهکار در عملیات دنباله دار پلیس مشهد

  • کد خبر: ۵۴۰۵۳
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
دستگیری ۱۰ تبهکار در عملیات دنباله دار پلیس مشهد
عوامل انتظامی ۴ کلانتری شهر مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در شامگاه شنبه اجرا کردند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ با توجه به اعلام ۱۰فقره گزارش مردمی در خصوص ایجاد ناامنی در مناطقی از شهر مشهد، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با اراذل و اوباش در ۴ منطقه از سوی پلیس اجرا شد که منجر به شناسایی و دستگیری تعدادی سارق خانه و خودرو، زورگیر و مال خر اموال مسروقه و توقیف خودرو و اموال مسروقه و کشف مواد مخدر شد.


اخاذی در قبال برگرداندن اموال مسروقه

اولین مرحله از این عملیات با گزارش یکی از ساکنان منطقه پنجتن مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، آغاز شد. به دلیل موقعیت جغرافیایی محل ارتکاب جرم تیم‌های دایره تجسس کلانتری پنجتن مشهد وارد عمل شدند و در همان ابتدا برای تکمیل بررسی‌های خود به سراغ مال‌باخته رفتند.
شاکی پرونده مالک خانه‌ای مسکونی بود که مدعی شد چندی پیش یک دستگاه ال‌سی‌دی، ۲ دستگاه تبلت، ۶ تخته پتو، یک تخته فرش دوازده متری، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقداری لوازم دیگر از خانه‌اش سرقت شده است. در این بین فردی با این مرد جوان تماس گرفته و مدعی شده در قبال دریافت مبلغی محل دپوی لوازم سرقتی شاکی را اطلاع می‌دهد.

ماموران کلانتری پنجتن با دریافت این اطلاعات با احتمال اینکه فرد تماس‌گیرنده، در این سرقت نقش داشته است، شماره تلفن او را ردزنی و این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند. ماموران پلیس زمانی پا به مخفیگاه این متهم گذاشتند که او به همراه دیگر همدستانش مشغول استعمال مواد مخدر بود.
در این عملیات ۳ سارق حرفه‌ای که یکی از آن‌ها تبعه خارجی است دستگیر شدند. در ادامه این ماموریت مال خر اموال مسروقه‌ای که با این متهمان همکاری داشت نیز شناسایی و جلب قانون شد.
مجریان قانون در بازرسی از ۲ مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم خانگی، آچارآلات، باتری خودرو و مقادیری مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.


دستگیری زورگیر مسلح

دومین عملیات از سوی ماموران کلانتری سیدی مشهد طرح ریزی و اجرا شد. ماموران دایره تجسس این مجموعه انتظامی هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری پراید ۱۱۱ سفید رنگ که پلاکش مخدوش شده و در زمینی خاکی توقف کرده بود، ظن برده و به سراغش رفتند.
راننده پراید با دیدن خودرو پلیس فرار را بر قرار کرد که در این لحظه مجریان قانون موفق شدند به دستگیری یکی از متهمان را که با سرنشینان پراید همکاری داشت دستگیر کنند.

ماموران دایره تجسس کلانتری ۳۷ مشهد در بازرسی بدنی از این فرد یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای که شباهت زیادی با نوع جنگی این سلاح داشت را به همراه مقادیری مواد مخدر کشف کردند.
در تحقیقات این پرونده نیز مشخص شد که متهم از اراذل و اوباش منطقه سیدی است. تحقیقات ماموران پلیس هم برای شناسایی همدستان فراری این فرد شرور ادامه دارد.


سرقت خانه با خودرو سرقتی

مرحله دیگر این طرح ضربتی از سوی ماموران گشتی کلانتری خلق‌آباد اجرا شد. ماموران پلیس که کلانتری خلق‌آباد را برای گشت شبانه ترک کرده بودند در حوالی یکی از روستا‌های اطراف مشهد به یک دستگاه خودرو سواری پراید با ۴ سرنشین مشکوک شدند. خودرو در مقابل یک باغ‌ویلا متوقف شده و یکی از سرنشینان این خودرو مشغول بازکردن در باغ ویلا بود.

ماموران که دورا‌دور رفتار این افراد مشکوک را زیر نظر گرفته بودند، هم زمان با این اقدام اطلاعاتی خود شماره پلاک سواری پراید را نیز از مرکز پیام پلیس استعلام گرفتند که بعد از دقایقی مشخص شد این خودرو به تازگی در منطقه مهرگان مشهد سرقت شده است. با به دست آمدن این سرنخ برای مجریان قانون مسجل شد که سرنشینان پراید سارق هستند و قصد سرقت از باغ ویلای مورد نظر را دارند. متهمان وارد محل شده بودند و سرگرم جمع آوری لوازم خانه بودند که تیم گشتی کلانتری خلق‌آباد با همکاری چند اکیپ دیگر پلیس وارد عمل شدند و متهمان را دستگیر کردند.
در این عملیات ۴ سارق حرفه‌ای که ۲ تن از آن‌ها زن بودند دستگیر و به کلانتری‌خلق‌آباد منتقل شدند. در ادامه تحقیقات این پرونده نیز ۳ مال باخته به کلانتری خلق آباد مراجعه کرده و ضمن شناسایی متهمان شکایت خود را علیه این افراد تنظیم کردند.


دستگیری سارق مخابراتی

آخرین مرحله از این عملیات ضربتی با دستگیری سارق مخابراتی خاتمه یافت. در این عملیات ماموران کلانتری آبکوه مشهد که پیش‌تر در پی دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی در منطقه کوی امیرالمومنین (ع) بودند این سارق حرفه‌ای را در خیابان نیلوفر شناسایی و دستگیر کردند. این متهم سی وشش ساله که مقادیری کابل تلفن سرقتی به همراه داشت پس از انتقال به کلانتری آبکوه اعتراف کرد که از چندی پیش در منطقه کوی امیرالمومنین (ع) و خیابان‌های پشت بازار گل مشهد اقدام به سرقت کابل و سیم‌های مخابراتی کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->