سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود
سرخط خبرها

انگیزه قاتل جنایت خانوادگی در تویسرکان «دزدی» نیست

  • کد خبر: ۵۳۴۵۵
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
انگیزه قاتل جنایت خانوادگی در تویسرکان «دزدی» نیست
دادستان عمومی و انقلاب تویسرکان: با توجه به اعترافات گرفته شده از متهم تاکنون مشخص شده که علت و انگیزه قتل پنج نفر از اعضای این خانواده تویسرکانی دزدی نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری ضمن تشریح این جنایت مطرح کرد: هنوز در حال بازجویی از فرد دستگیر شده به عنوان قاتل هستیم و تاکنون هم این فرد حرف های قابل تأملی زده است و به قتل پدر، دو پسر، دختر و مادر این خانواده اعتراف کرده که در حال بررسی و تحقیق بیشتر در مورد این اعترافات هستیم و به زودی نتیجه و علت قتل را به عموم اعلام می کنیم.

 

وی با اعلام اینکه اجساد مقتولان دیروز به خاک سپرده شد، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم که اطلاعات و اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند و به شایعات دامن نزنند چراکه برخی از شایعات مانع عملکرد صحیح و به موقع پلیس می شود.

 

دادستان تویسرکان در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان دهنده اعتراف قاتل به قتل این پنج نفر است، گفت: دستور پیگیری و شناسایی عامل نشر این فیلم به مراجع مربوطه داده شده و تا شخصاً این فیلم را نبینم هیچ‌نظری مبنی بر تأیید یا رد این فیلم ندارم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر خلاف مطالب گفته شده در برخی از سایت ها و گفته ها و شنیده های مردمی دزدی پول، خودروی تیبا و چند کیلو زعفران علت و انگیزه قتل نبوده و موضوع همچنان در حال پیگیری است. هنوز چگونگی و علت مرگ این افراد مشخص نشده است و منتظر نظر پزشکی قانونی مبنی بر چگونگی مرگ این افراد هستیم.

 

دادستان تویسرکان در پایان ضمن ابراز همدردی با تنها عضو باقیمانده از این خانواده و مردم شهرستان اعلام کرد: پلیس و مقامات قضایی با تحقیقات علمی و تلاش شبانه روزی ظرف ۷۲ ساعت بعد از حادثه موفق به دستگیری عامل اصلی قتل و شخص قاتل شدند که همچنان بازجویی از قاتل ادامه دارد و به محض روشن شدن علت و انگیزه قتل مراتب اعلام خواهد شد.

 

سه شنبه ۲۵ آذرماه ۹۹ طی تماس تلفنی با مرکز پلیس موضوع ناپدید شدن اعضای یک‌خانواده و دیدن رد خون در یک‌ گاوداری در نزدیکی روستای مرادآباد شهرستان تویسرکان گزارش داده شد. در پی این گزارش مقامات قضایی و پلیس در محل حادثه حضور یافته و به‌جستجو در داخل محوطه گاوداری پرداختند که در همان ساعات اولیه جسد دختر و پدر این خانواده به فاصله کمی از گاوداری پیدا شد.

 

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که اعضای خانواده ناپدید شده که در همان ساختمان زندگی می کرده اند، پنج نفر بوده و پلیس و تیم جستحو در تلاش برای یافتن سه نفر دیگر بودند. در همین حین تیم جستجو متوجه چاهی عمیق در همان گاوداری شده و به جستجو در میان چاه پرداختند.

 

عمق زیاد چاه مانع از دستیابی سریع به اجساد درون چاه شد که با کمک گرفتن از نیروهای غواص هلال احمر بعد از چهار روز تلاش شبانه روزی اجساد مادر و دو پسر خانواده نیز از درون چاه بیرون آورده شد و برای معاینات و کشف چگونگی و علت مرگ به پزشکی قانونی استان تحویل داده شدند.

 

در نهایت در تاریخ یکم دی ۹۹ اجساد این خانواده در امامزاده کوه واقع در محله سرابی تویسرکان به خاک سپرده شد.

 

منبع: ایسنا


اینجا ببینید: اعترافات هولناک قاتل خانواده تویسرکانی + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->