تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‎‌خودرو در بازار امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله تا امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی شرایط خرید لاستیک دولتی در اردیبهشت‌ماه اعلام شد خبر‌های جریان‌ساز برای معامله‌گران بازار ارز چیست؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماکارونی گران شد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا مردم کاهش تورم را احساس نمی‌کنند؟ وزیر نیرو: توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب‌ و برق در دستورکار دولت قرار دارد | اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت
سرخط خبرها

آلفا موتور Ace؛ یک خودرو الکتریکی اسپرت

  • کد خبر: ۵۴۱۶۲
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
آلفا موتور Ace؛ یک خودرو الکتریکی اسپرت
در خلق پیکره Ace به نظر می‌رسد طراحان آلفاموتور نیم نگاهی به گذشته داشته و خودرو‌های اسپرت اروپایی دهه ۶۰ را الگوی خود قرار داده اند. با وجود این، این اتومبیل کاملا به روز به نظر می‌رسد و طراحی آینده نگری دارد.
گروه اقتصاد | شهرآرانیوز - در سال‌های گذشته استارت آپ‌های مختلفی در دنیا شروع به ساخت خودرو‌های مدرن کرده اند و تلاش می‌کنند با نوآوری‌های مختلف، صنعت خودروسازی دنیا را با خود همراه کرده و جایی در این بازار و بین غول‌های صنعت خودروسازی برای خود دست و پا کنند.
 
یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه، استارت آپ آلفاموتور است که به تازگی از یک خودرو الکتریکی جالب پرده برداری کرده است. این خودرو Ace نام گذاری شده و از نمای ظاهری جالب و جذابی برخوردار است.

در خلق پیکره Ace به نظر می‌رسد طراحان آلفاموتور نیم نگاهی به گذشته داشته و خودرو‌های اسپرت اروپایی دهه ۶۰ را الگوی خود قرار داده اند. با وجود این، این اتومبیل کاملا به روز به نظر می‌رسد و طراحی آینده نگری دارد.
 
پنل‌های صاف و یکدست بدنه در کنار چراغ‌های مربعی شکل، نسل اول فورد اسکورت را در ذهن تداعی می‌کنند. شیب ملایم سقف نیز یادآور مدل هایی، چون فیات ۸۵۰ کوپه، NSU Sport Prinz و فولکس واگن تایپ ۳ فست بک است. اما قسمت انتهایی برجسته و چراغ‌های عقب سرتاسری المان‌هایی هستند که Ace را هم ردیف با سایر خودرو‌های روز قرار می‌دهند.
 
از نظر ابعاد، آلفاموتور Ace طولی برابر با ۴ هزار و ۱۸۰ میلی متر دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید طول بدنه تویوتا ۸۶ برابر با ۴ هزار و ۳۲۴ میلی متر است.
 
در داخل کابین Ace با فضایی مینیمال و بسیار ساده روبه رو هستیم. داشبورد این خودرو در قسمت میانی میزبان یک نمایشگر بزرگ ایستاده و تبلت مانند برای کنترل سیستم اینفوتینمنت (سیستم اطلاعات و سرگرمی) است. فرمان سه شاخه هم در پایین خود ۲ دکمه گرد دارد که به نظر می‌رسد برای روشن کردن خودرو و انتخاب دنده مورد استفاده قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد این ۲ تنها دکمه‌های فیزیکی موجود در کابین Ace باشند.
 
با وجود سادگی کابین، تصاویر رسمی منتشرشده از کیفیت بالای مواد به کاررفته در داخل کابین خبر می‌دهند. بهره گیری از بند چرمی به جای دستگیره روی پنل در‌ها از دیگر نکات شایان ذکر کابین Ace است.

درباره مشخصات موتور Ace هنوز جزئیاتی زیادی منتشر نشده است، اما می‌دانیم که فقط چرخ‌های محور عقب آن محرک هستند. به گفته آلفاموتور این خودرو قادر خواهد بود با باتری پر تا ۴۰۰ کیلومتر مسافت طی کند و در عرض حدود ۶ ثانیه سرعت خود را به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند.
 
محصول جدید آلفاموتور روی کاغذ مشخصات فنی قابل قبولی دارد و ظرفیت آن را دارد که به یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان هیجان و رانندگی اسپرت تبدیل شود. البته این به شرطی است که Ace با قیمت منطقی و مناسبی به فروش برسد.
ناگفته نماند استارت آپ آلفاموتور اعلام کرده است Ace از پلتفرمی ماژولی (دارای قابلیت تغییر) سود می‌برد. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد در آینده نه چندان دور، نسخه سدان و کراس اوور آن نیز توسعه پیدا کند.
 
منبع: motor۱.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->