دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

پرسپولیس به‌دنبال ذوبِ آهن!|شاگردان گل‌محمدی باید برنده شوند

  • کد خبر: ۵۴۳۷۴
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
پرسپولیس به‌دنبال ذوبِ آهن!|شاگردان گل‌محمدی باید برنده شوند
مسابقه پرحاشیه لیگ برتر، بعد از ۲ بار تعویق، امروز قرار است بالاخره برگزار شود و پرسپولیس و ذوب آهن رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تنها‌بازی عقب‌افتاده از هفته ششم لیگ برتر ایران، از ساعت‌۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن که قرار بود قبل از اعزام سرخ‌ها به قطر برگزار شود، به‌خاطر شرایط پیچیده سبزقبا‌های اصفهانی، به تعویق افتاد. البته این تمام اجرا نبود و از چند روز قبل از شروع این مسابقه شایعه‌ای در فضای مجازی پیچید با این مضمون که نتیجه این مسابقه با نتیجه ۳‌بر ۰ به سود پرسپولیس اعلام خواهد شد.
 
از این روز کمیته انضباطی با ورود به مسئله و بررسی اسناد و مدارک و نیز دریافت توضیحات ایفمارک، سرانجام بعد از تعویق دوباره این بازی، دستور به برگزاری آن را صادر کرد. ۲ تیم امروز درحالی به میدان می‌روند که پیرزی برای هر کدام از ۲ سرمربی، حکم طلا را دارد. سرخ‌ها برای عقب‌نیفتادن از کورس قهرمانی و سبزپوشان هم برای سروسامان‌دادن به وضعیت تیمشان نیاز مبرم به ۳‌امتیاز این بازی دارند.

آمار به سود سرخ‌ها

این بیستمین بازی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر و در دومین مقطع حضورش است. یحیی از هفته هفدهم لیگ نوزدهم زمام کار را به دست گرفت و در این مدت آمار شگفت‌انگیز ۱۲ برد، ۶مساوی و یک باخت را به ارمغان آورده است. تیم او در این مدت تنها یک شکست داشت که آن هم برابر همین تیم ذوب‌آهن رقم خورد. در هفته بیست‌و هشتم لیگ قبلی که سرخ‌پوشان قهرمانی‌شان مسجل شده بود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۱ بر ۰ به میهمان خود باختند.
 
در آن زمان سرمربی سفید‌و‌سبزها، لوکا بوناچیچ بود و زننده تک‌گل بازی وحید محمدزاده بود. با آن برد ذوب‌آهن گام بلندی برای بقا برداشت. جالب است که آخرین پیروزی تیم اصفهانی در لیگ برتر هم به همان بازی برمی‌گردد. حدود ۶ ماه قبل، گاندو‌ها از سد میزبان تهرانی خود گذشتند و پس از آن در ۷ بازی به ۴ تساوی و ۳ باخت رسیدند تا روندشان اصلا قابل‌قبول نباشد. آن‌ها مانند فصل قبل در این فصل هم جزو تیم‌های پایین‌جدولی به‌شمار می‌روند و نکته کنایه آمیز این است که حدود یک دهه قبل همین تیم ذوب به‌جای پرسپولیسی که به‌تازگی در فینال آسیا بازی داشت، در دیدار نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفته بود.
 
این ۲ تیم در تاریخ حضورشان در لیگ برتر ۳۸ دیدار داشتند که ماحصل آن ۱۵ برد برای پرسپولیس، ۱۱ تساوی و ۱۲ پیروزی برای ذوب‌آهن بوده است. سرخ‌پوشان ۵۴ گل زده‌اند و ۴۳ گل نیز دریافت کرده‌اند. در ۳ فصل اخیر پرسپولیس برنده بازی رفت بوده است. آن‌ها در لیگ نوزدهم هم با درخشش مهدی ترابی از سد میزبان خود گذشتند؛ آن‌هم با ۳ گل. همچنین برای بیستمین‌بار این ۲ تیم در تهران و در لیگ برتر برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. در ۱۹ دیدار پیشین ۱۱ برد، ۴ تساوی و ۴ باخت برای تیم پایتخت‌نشین به ثبت رسیده است. باید دید این‌بار چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

مطهری: اصول خودمان را داریم و آن را به حریف دیکته می‌کنیم

حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس، که به نمایندگی از گل‌محمدی در نشست خبری این مسابقه حاضر شده بود، درباره این بازی گفت: تیم ذوب‌آهن کاملا از سمت کادر فنی ما آنالیز شده است و می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و طراحی ما برای بازی مشخص است. البته این را بگویم که سبک مربیان متفاوت است. گروهی از مربیان فقط به تیم حریف توجه می‌کنند، یک گروه دیگر هم فقط به تیم خودشان فکر می‌کنند و یک گروه سوم هم هستند که هم تیم حریف را آنالیز می‌کنند و هم اصول فنی خودشان را دارند.
 
تیم فنی پرسپولیس جزو گروه سوم است. ما اصول خودمان را داریم؛ ولی تیم حریف را هم آنالیز می‌کنیم. وی در ادامه افزود: به نظرم ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و در بخش انتقال از دفاع به حمله تیم خطرناکی است. بازی این تیم از سرعت خیلی خوبی برخوردار است. باید این تیم را کنترل کرده و طر‌حی را که برای این بازی داریم، عملیاتی کنیم. می‌دانیم همه بازی‌های لیگ سخت است. ذوب‌آهن هم تیم قابل احترامی است و بازیکنان خوبی دارد، اما پرسپولیس تیم بزرگی است؛ با بازیکنانی که ذهن برنده‌خواهی دارند.


رضایی: پرسپولیس یک روز بیشتر استراحت کرده است

رحمان رضایی پیش از بازی هفته ششم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس درباره این بازی گفت: پرسپولیس بعد از اینکه بازی با نساجی را پشت‌سر گذاشت، با یک روز استراحت بیشتر وضعیت خیلی خوبی خواهد داشت. این تیم برای این بازی خوب استراحت کرده است و در خانه بازی می‌کند. به‌همین‌خاطر بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود. سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما با توجه به اینکه حدود ۲ هفته است از شرایط کرونا برگشته‌اند، وضعیت بدنی خیلی بهتری دارند؛ ولی بازهم یکی‌دو بازیکن داریم که نتوانستند خودشان را برسانند. امیدوارم در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد، فینالیست آسیا بوده و فکر می‌کنم شرایط فوق‌العاده حساسی را برای ما به وجود خواهد آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->