معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

ال جی قصد دارد تلویزیون نامرئی بسازد

  • کد خبر: ۵۴۶۱۵
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
ال جی قصد دارد تلویزیون نامرئی بسازد
ال جی تصمیم دارد از نمایشگرهای او ال ای دی هوشمند شفاف به عنوان تلویزیون در اتاق خواب استفاده کند که هنگام خاموش بودن، نامرئی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «ال جی دیسپلی» مشغول توسعه پنل های او ال ای دی است و تصمیم دارد قابلیت استفاده آن را برای مشتریان وسیع تر کند. در همین راستا شرکت کره ای از یک کاربرد احتمالی نمایشگرهای شفاف با کانسپت  ‌Smart Bed رونمایی کرده است. در این طرح اولیه یک نمایشگر شفاف ۵۵ اینچی به عنوان تلویزیون به کار می رود و هنگامیکه از آن استفاده نمی شود، شفاف خواهد بود.

 

طرح اولیه ‌Smart Bed ال جی شامل یک نمایشگر او ال ای دی است که روی سقف تختخواب یا وضعیت دلخواه در خانه کاربر قرار می گیرد. فرد می تواند با فشار یک دکمه این دستگاه را به یک نمایشگر شفاف تبدیل کند. تلویزیون نامرئی همچنین از فناوری Cinematic Soun برای صوت خروجی استفاده می کند که نیاز به بلند ها را از بین می برد.

 

ال جی دیگر کاربرد احتمالی این نمایشگر ۵۵ اینچی را  در رستوران ها عنوان کرده است.  مشتریان با استفاده از این نمایشگرها می توانند فرایند آماده شدن غذا به وسیله سرآشپز را تماشا کنند. قطارهای مترو نیز با کمک این نمایشگرها می توانند اطلاعات مسیر را به مسافران نشان دهند.

 

به گفته شرکت، نمایشگر او ال ای دی مذکور ۴۰ درصد شفاف است. این درحالی است که نمایشگرهای ال سی دی ۱۰ درصد شفافیت دارند. پیش بینی می شود این نمایشگرهای هوشمند جایگزین  پنجره در خانه های هوشمند شوند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->