فاطمه هاشمی: آیت الله هاشمی برای رأی مردم اصالت قائل بود

  • کد خبر: ۵۴۹۹۷
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
فاطمه هاشمی: آیت الله هاشمی برای رأی مردم اصالت قائل بود
دختر آیت الله هاشمی گفت: آیت الله هاشمی برای رأی مردم اصالت قائل بود و اعتقاد داشت که آرای مردم موجب پشتیبانی از انقلاب می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه هاشمی در مراسم سالگرد آیت الله هاشمی که از سوی حزب جمهوریت ایران اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه آیت الله هاشمی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تجدید تمدن اسلامی بود، اظهار کرد: او معتقد بود از راه آزاداندیشی دینی می‌توان تمدن اسلامی را تجدید کرد. البته این اعتقاد را هم داشت که آزاد اندیشی خودبخود به وجود نمی‌آید بلکه به روشن‌فکری دینی نیاز دارد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی پس از انقلاب هم بر این اعتقاد باقی ماند. او دنبال آگاهی بخشی به جامعه بود و از مسئولان کشور می‌خواست تا زمینه را برای ایجاد احزاب با سلایق مختلف فراهم کنند تا احزاب بتوانند به مردم آگاهی بدهند. یکی از اهداف آیت الله هاشمی از تأسیس دانشگاه آزاد هم آگاهی بخشی به جوانان بود.

هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی انتخابات سالم و آزاد بهترین راه برای اداره کشور می‌دانست، تصریح کرد: او برای رأی مردم اصالت قائل بود و اعتقاد داشت که آرای مردم موجب پشتیبانی از انقلاب می‌شود. او خود را بار‌ها در معرض رای مردم قرار داد. برایش اهمیت داشت که با رای مردم در مسئولیتی باشد و تا آخرین روز‌های عمرش هم نگران مردم بود.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->