نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

عملکرد ضعیف تیم بدمینتون فخار مشهد در لیگ

  • کد خبر: ۵۵۲۵۵
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
عملکرد ضعیف تیم بدمینتون فخار مشهد در لیگ
در هفته هشتم لیگ برتر بدمینتون، میزبان مغلوب میهمان شد و شهیدفخار مشهد تنها تیم بدون برد این فصل محسوب می شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته هشتم لیگ برتر بدمینتون بانوان نیز به پایان رسید و تیم شهید فخار مشهد تنها‌ تیم بدون پیروزی این فصل محسوب می‌شود. لیگ بدمینتون بانوان از شهریورماه کار خود را آغاز کرد، زودتر از هر لیگ ورزشی دیگری؛ اما در میانه‌های راه مدیران این رشته وقفه بسیار طولانی را در لیگ ایجاد کردند، به‌طوری‌که بین ۲ بازی رفت‌و‌برگشت ۴‌ماه فاصله افتاد! اوایل مهر نماینده مشهد راهی تبریز شد تا در هفته سوم لیگ به میدان برود و حالا با گذشت ماه‌ها تعطیلی، تبریزی‌ها آخر هفته گذشته راهی مشهد شدند تا هفته هشتم بازی‌ها و دور برگشت را پشت‌سر بگذارند.

پنجشنبه در سالن شهید فخار مجموعه‌ورزشی سجاد، ۲ تیم میلاد که در صدر رده‌بندی لیگ قرار دارد و شهید فخار که در انتهای جدول است، با یکدیگر رقابت کردند. میلاد جمعی از بهترین‌های ایران را در اولین سال حضورش در لیگ برتر دور هم جمع کرده و به‌همین‌خاطر تا‌به‌حال حتی یک شکست نیز به نام این تیم ثبت نشده است. مشهدی‌ها نیز با تیم کاملا بومی و جوان خود هنوز نتوانسته‌اند حریف ۴ تیم دیگر شوند و طعم پیروزی را هنوز نچشیده‌اند.

مشهدی‌ها که هفته گذشته استراحت داشتند، از ساعت‌۱۵ برابر حریف خود به میدان رفتند. رقابت ستاره‌ها و مشهدی‌های جوان با تقابل ثریا آقایی، چهره بین‌المللی بدمینتون ایران، با مهرو روشنایی آغاز شد. قابل پیش‌بینی بود که آقایی با کوله‌بار تجربه و مهارتی که دارد، پیروز این میدان است و با نتایج ۲۱‌بر‌۴ و ۲۱‌بر‌۹ حریف جوان خود را شکست داد. در بازی انفرادی بعدی شیرین حسینی با نسیم صفایی، بازیکن دارای رنکینگ اول ایران، رقابت کرد که او نیز ۲۱‌بر‌۹ و ۲۱‌بر‌۱۰ از رقیب قدرتمند خود باخت و میلاد تبریز به دومین پیروزی دست یافت.

نوبت به بازی‌های تیمی رسید و ترکیب ساناز تقوی و نیلوفر باختری از شهید فخار مشهد مقابل زوج قدرتمند تیم ثریا آقایی و رومینا تاجیک دست‌به‌راکت شدند؛ اما مشهدی‌ها باز هم نتوانستند بر حریف خود غلبه کنند و ۲۱‌بر‌۱۱ و ۲۱‌بر ۱۸ مغلوب میلاد شدند.

در دومین بازی دوبل نیز این‌بار شیرین حسینی و فاطمه بقائری برای تیم مشهد به میدان رفتند و رقابتی دیدنی و پایاپای را برابر تیم فاطمه مونس‌خواه و فاطمه بابایی از تیم میلاد به نمایش گذاشتند. در اولین دست، مشهدی‌ها ۲۱‌بر‌۱۳ پیروز شدند؛ اما در دومین بازی تیم حریف به بازی برگشت و با نتیجه ۲۱‌بر‌۱۹ پیروز شد. رقابت به دست سوم کشیده شد که با‌وجود تلاش دختران مشهدی و رقابت نزدیک، در‌نهایت بازیکنان تیم تبریز ۲۲‌بر‌۲۰ آن‌ها را شکست دادند. این زوج مشهدی در دور رفت توانسته بودند یک پیروزی از تیم میلاد بگیرند؛ اما در دور برگشت در تکرار آن پیروزی ناکام ماندند.

در آخرین بازی این هفته هم که انفرادی بود، شیوا پذیرفکار برابر رومینا تاجیک به میدان رفت و ۲۱‌بر‌۹ و ۲۱‌بر‌۱۱ مغلوب تیم میهمان شد. به‌این‌ترتیب مشهدی‌ها نتوانستند حتی نتیجه بازی دور رفت را که ۴‌بر‌۱ بود، تکرار کنند و این‌بار ۵ بر ۰ از مدعی قهرمانی شکست خوردند. ذوب‌روی زنجان نیز در شهر خود ۳‌بر‌۲ شهرداری شاهرود را از پیش‌رو برداشت. آکادمی ایران‌زمین نیز در استراحت به سر می‌برد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->