پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گلایه سرمربی تیم بدمینتون فخار از تعویق طولانی لیگ

  • کد خبر: ۵۱۷۸۰
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
گلایه سرمربی تیم بدمینتون فخار از تعویق طولانی لیگ
مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور به خاطر کرونا با تعویق طولانی مدتی روبه‌رو شده‌است.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ زمانی که هنوز خبری از هیچ مسابقه ورزشی نبود و حتی تکلیف لیگ‌ها در رشته‌های محتلف مشخص نشده بود، فدراسیون بدمینتون دست به کار بزرگی زده و از شهریورماه لیگ برتر بانوان و آقایان را استارت زد. حتی در تصمیمی غافل‌گیرکننده سبک برگزاری مسابقات امسال را هم از حالت متمرکز به‌صورت رفت‌و‌برگشتی و هفته‌ای تغییر داد.
 
موضوعی که چندان به مذاق تیم‌ها خوش نیامد و برایشان هزینه‌های اضافی به بار آورد. مشهد امسال مجوز حضور ۲ نماینده در لیگ برتر داشت. آکادمی پونا که در چندسال اخیر در لیگ حضور دارد و تیم شهید فخار که از‌سوی هیئت استان حمایت می‌شود. پونا در همان ابتدای لیگ با توافق فدراسیون تصمیم گرفت باتوجه به وضعیت خاص امسال در لیگ شرکت نکند و تنها تیم فخار راهی مسابقات شد. ۴ هفته از رقابت‌ها در شهریور و مهر پیگیری شد؛ اما هفته پنجم و پایانی دور رفت که قرار بود اول آبان برگزار شود، به هشتم آبان منتقل شد.
 
ولی در آن هفته هم به‌دلیل شیوع موج جدید ویروس، تمامی مسابقات لغو شد. نایب‌رئیس بانوان فدراسیون خبر داد براساس برنامه‌ریزی‌ها مسابقات ۲۹‌آبان برگزار می‌شود، اما در این تاریخ هم خبری از لیگ بدمینتون نشد؛ در‌حالی‌که در این مدت لیگ‌هایی همچون والیبال، بسکتبال و هندبال پیگیری شده‌اند. لیلا اقبال که هدایت تیم شهید فخار مشهد را در لیگ برعهده دارد، می‌گوید این بلاتکلیفی کار را برای تیم‌ها سخت کرده و ممکن است با این همه تعطیلی بازیکنان در ادامه لیگ با آسیب روبه‌رو شوند. او تصریح کرد: هیچ خبری از‌سوی فدراسیون برای زمان احتمالی برگزاری ادامه لیگ وجود ندارد. در هفته پنجم مشهد میزبان است و باید ۲ هفته قبل از برگزاری مسابقات به هیئت اعلام کنند. با این تفاسیر بعید است تا آخر آذرماه مسابقه‌ای برگزار شود.
 
او ادامه داد: وضعیت تهران نارنجی شده و سالن‌ها گویا باز شده‌اند، ولی مشهد همچنان قرمز است؛ زیرا هنوز از‌سوی اداره کل مجوز بازگشایی سالن‌ها داده نشده است و احتمالا باید منتظر تغییر‌وضعیت شهر مشهد باشیم. قرار بود در پاییز مسابقات لیگ دسته‌یک هم آغاز شود؛ اما حتی برنامه‌ریزی برای قرعه‌کشی نیز صورت نگرفت و نامه‌ای به دست هیئت نرسید. سرمربی بدمینتون فخار مشهد با گلایه از بلاتکلیفی موجود خاطرنشان کرد: شرایط برای ورزشکاران سخت شده است. حدود یک ماه است که سالن‌ها بسته شده و بچه‌ها فقط تمرینات هوازی را دنبال می‌کنند.
 
اگر هم ادامه لیگ از سرگرفته شود، زمان زیادی برای تمرین در اختیار نخواهیم داشت و همین موضوع خطر آسیب بازیکنان را بالا می‌برد. باید منتظر بازگشایی دوباره سالن‌های مشهد باشیم تا تمرینات تخصصی را آغاز کنیم. او همچنین با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات رفت‌و‌برگشتی گفت: متأسفانه امسال به ضرر تیم‌ها شده است. ما ۲۴ ساعت برای رسیدن به تبریز در راه بودیم و تنها برابر یک تیم به میدان رفتیم و برگشتیم. دوباره هفته بعد در راه زنجان بودیم. چنین‌وضعیتی هزینه تیم‌ها را بسیار بالا می‌برد؛ به‌ویژه که بلیت‌ها بسیار گران شده‌اند و به تیم‌ها فشار می‌آورد.‌ای کاش مسابقات به‌صورت متمرکز برگزار می‌شد. در این صورت خطر ابتلای بازیکنان نیز بسیار کمتر می‌شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->