استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

فکری: بازیکنانم ترسیده بودند!

  • کد خبر: ۵۵۵۶۳
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
فکری: بازیکنانم ترسیده بودند!
محمود فکری درنشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس در توجیه نتیجه به دست آمده ادعا کرد که شاید برخی بازیکنانش در این بازی ترسیده بودند. او تقصیر را به گردن شاگردانش انداخت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، با اینکه از فکری انتظاربود با این تیم آماده برنده دربی باشد که درنهایت این بازی با نتیجه تساوی تمام شد، اما او از نتیجه به دست آمده راضی بود. سرمربی استقلال دروصف این بازی چنین گفته:« تک تک بازیکنانمان بابت تلاششان تشکر می‌کنم. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد اما تلاش بازیکنان ما ستودنی بود.»

فکری درباره تعویض هایش نیز گفت:« تعویض‌های ما بر اساس این بود که از گلی  که زده بودیم محافظت کنیم و همچنین به موقعیت‌های بهتری برسیم. ما شاید حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. روی اشتباهاتی که انجام دادیم، به حریفمان به راحتی فرصت دادیم. می‌توانستیم حتی از گل زده خودمان محافظت کنیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. شاید بچه‌ها ترسیدند یا استرس گرفتند. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم اما می‌توانستیم همان یک گل را حفظ کنیم و برنده بازی شویم. امسال تیم خوبی درست کردیم اما دربی این طور نیست که نتیجه بازی به نفع تیمی باشد که شرایط بهتری در جدول دارد. شاید نتیجه بازی برعکس شود. با توجه به این که یک گل جلو افتاده بودیم بچه‌های ما فکر کردند بازی تمام شده است.»

سرمربی استقلال اعتقاد دارد که کرمانشاهی هم استرس داشته است:« رضا کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت، در یک صحنه به بازیکن ما کارت داد و در صحنه مشابه آن هم می‌توانست به سید  جلال حسینی کارت بدهد، داور در نیمه دوم هم استرس زیادی داشت. فکر می‌کنم سوت‌هایش بیشتر به نفع پرسپولیس بود، اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم به داوران ما توجه بیشتری شود و داوران زیادی را از ایران در بازی‌های بین المللی ببینیم.»

فکری درنهایت گفت:«به هر دو تیم به خصوص بازیکنان استقلال که با تمام توان و وجود تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما شاید گل زودهنگام باعث وارد شدن استرس به بازیکنان شد. با این حال در نیمه اول روند خوبی داشتیم. اگر آن پنالتی که اتفاق افتاد گرفته می‌شد روند بازی عوض می‌شد. وقتی پرسپولیس یک بر صفر عقب بود و تمام تلاشش را کرد که این عقب افتادگی را جبران کند و این طبیعی است؛ عده‌ای از بازیکنانمان بهم ریختند. شاید به خاطر کم‌تجربگی یا اعتماد به نفس بالا بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->