نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مهرام-شیمیدر؛ تقابل مدعیان بدون باخت

  • کد خبر: ۵۵۶۴۱
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
مهرام-شیمیدر؛ تقابل مدعیان بدون باخت
بازی دو تیم بسکتبال مهرام و شیمیدر امروز ساعت ۱۸ به صورت زنده پخش خواهد شد تا علاقمندان شاهد یک بازی جذاب و دیدنی باشند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، هر چند پیشاهنگی در دور مقدماتی یا عناوینی مثل صدرنشین بدون باخت تنها ملاک ارزیابی تیم‌ها در فصل عادی نیست، اما به لحاظ روانی آثار مثبت بسیار دارد. امروز در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های ایران یکی از این دیدار‌ها با مشخصه‌های متعدد از جمله پیگیری بازی‌های بدون باخت برای پیشاهنگی در جدول گروه ب برگزار می‌شود.

مهرام - شیمیدر؛ مدعیان بدون باخت جدول ب، صحنۀ نمایش تازه‌ای را با چهره‌های قدیمی آماده می‌کنند. هر یک از دو تیم به دلیل کیفیت پایین رقابت‌های امسال، تنها محک جدی‌شان بازی با ذوب‌آهن بوده است.
 
مسعودسلیمانی، محمداوجاقی و مهدی کامرانی بازیکنان شاخص مهرام هستند که فصل قبل در تیم شیمیدر بودند. ارسلان کاظمی و مهراد آتشی به اتفاق مصطفی هاشمی سرمربی تیم شیمیدر، رقابت‌های فصل پیش را با مهرام تمام کردند.
 
بر اساس شاخص عملکرد هر یک از دو تیم در بازی با ذوب آهن، نیمکت شیمیدر با ۲۵ امتیاز وحید حاجیان و مجموع ۱۵ امتیاز آذری و آتشی، آمار خوب امتیازآوری را طی همان بازی نشان داد. با وجود درغوکاسیان، آمایو، سلمانی، اسماعیلی و کاظمی، شیمیدر در بازی‌های بعدی سعی کرد مسئولیت‌های بیشری را به سایر نفرات منتقل کند.
 
این تیم امروز بازیکن صربی را که حدود دو هفته است در ایران است، اما شیمیدری‌ها نخواستند رسانه‌ای کنند به ترکیب اضافه می‌کند. نیکولا پوپوپیچ با ۲۱۱ قد، سنتر تنومندی است که همراه تیم زیر ۱۷ سال صربستان به مدال برنز رقابت‌های جام جهانی هم دست یافته است.
 
شیمیدر با سختکوشی بازیکنان خود نتایج خوبی گرفته است. مهرام با اتکا به ستاره‌ای، چون صمد، قادر به تسلط بر جو مسابقه است. مختصات فردی و گروهی هر دو تیم از ظرفیت‌های نمایش یک بسکتبال خوب خبر می‌دهد. روی کاغذ که چنین است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم امروز ساعت ۱۸ این دو تیم در داخل میدان چه عملکردی خواهند داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->