بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرلشکر سلامی: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیازیم چه آمریکا به آن برگردد چه برنگردد

  • کد خبر: ۵۵۷۹۳
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
سرلشکر سلامی: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیازیم چه آمریکا به آن برگردد چه برنگردد
فرمانده کل سپاه گفت: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیاز شده‌ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد چه بر‌نگردد. آن‌ها هرچه توطئه اندیشیدند به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرلشکر حسین سلامی در مراسم گرامیداشت آیت‌الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: علامه مصباح با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد. او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

 

وی افزود: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد زیرا آن‌ها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آن‌ها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی‌میرد.

 

سلامی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد، گفت: علامه مصباح می‌دانست از چه موضوع مهمی دفاع می‌کند و جسارت و تهمت‌های دیگران او را از مسیر عدالت جدا نمی‌کرد. او به خوبی می‌دانست که بعد از سالها حکومت الهی تشکیل شده و ولی امر مسلمین جهان در مقابل مستکبران جهان که به تمامی تجهیزات و فنون نوین مجهز هستند ایستاده است، ما برای اولین بار حکومت تشکیل داده‌ایم و این عرصه، میدان بزرگی برای آزمایش همه آن‌هایی که به اسلام معتقدند ایجاد شده تا میزان بصیرت و بینش آن‌ها در برابر امواج وسوسه دشمن سنجیده شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی افسرده و شکست خورده است. کسی که آمریکا را به زمین زد، امروز دیگر معمار فشار حداکثری و فشار حداکثری هر دو در هم شکست اند.

 

سلامی تاکید کرد: تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست و می‌بینید که چگونه بر کلمات و بیانات او حتی در خصوص واکسن تمرکز کرده‌اند و می‌خواهند مانع خط روشن و کلام نورانی او در هدایت بشر شوند.

 

وی گفت: اسرائیل از درون پوسیده شده و وضعیت آمریکا را هم می‌بینید، اما ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیاز شده‌ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد چه بر‌نگردد، آن‌ها هرچه توطئه اندیشیدند به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->