شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ترابی در لیست مازاد العربی| روز‌های تلخ مهاجم سابق سرخ‌ها

  • کد خبر: ۵۶۰۳۳
  • ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
ترابی در لیست مازاد العربی| روز‌های تلخ مهاجم سابق سرخ‌ها
مهدی ترابی در شرایطی که در پرسپولیس جایگاه مطمئنی داشت و این تیم را به سمت قطر ترک کرد این روز‌ها به گفته نشریات قطری در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی ترابی به زودی از تیم العربی جدا خواهد شد. مهاجم سابق سرخ ها که فصل پیش درخشش قابل توجهی داشت حالا باید به دنبال تیم جدید باشد.

در تایید این خبر شریه «استاد الدوحه» شب گذشته خبر داد مسئولان باشگاه العربی تصمیم قطعی خود درباره آینده مهدی ترابی هافبک ایرانی خود را گرفتند و او را در لیست مازاد گذاشتند تا با یوسف المساکنی تونسی بازیکن الدحیل قرارداد امضا کنند.

 

در همین رابطه امروز دو نشریه «الرایه» و شبکه «الکاس» این خبر را تایید کرده و جزئیاتی ارائه دادند.

شبکه «الکاس» خبر داد: یوسف المساکنی مهاجم تونسی قراردادش را با الدحیل تا سال 2023 تمدید کرد و قرار شد به صورت چند روز آینده راهی العربی شود.

 

نشریه «الرایه» اما جزئیات بیشتری داد و نوشت: المساکنی با مسئولان العربی به توافق نهایی رسید و قرارداد به صورت قرضی برای مدت یک و نیم سال به العربی منتقل شد و جانشین مهدی ترابی لژیونر ایرانی العربی خواهد بود.

حالا باید دید ترابی کدام تیم را انتخاب می کند. شایعاتی درباره بازگشت او به پرسپولیس هم وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->