تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران
سرخط خبرها

راز جلسه چند روز پیش دیاباته با مددی فاش شد

  • کد خبر: ۵۶۵۲۳
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
  • ۱
راز جلسه چند روز پیش دیاباته با مددی فاش شد
با پیشنهادی که از سوی ایتالیایی‌ها به دست دیاباته رسیده مشخص شد که این بازیکن چرا چند روز پیش به باشگاه رفت و با مددی جلسه گذاشت. آن نشست حول محور بررسی شرایط جدایی بود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، وقتی شیخ دیاباته توانست با گلزنی‌های پی درپی درلیگ نوزدهم آقای گل شود خیلی‌ها تصور می‌کردند او بعد از پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد. علاوه بر رونمایی از چند پیشنهاد خارجی، مسائلی همچون خلف وعده‌های مکرر باشگاه نیز این ذهنیت را تقویت می‌کرد اما دیاباته به قراردادش با استقلال پایبند بود ولیگ بیستم را هم با استقلال شروع کرد. گرچه شیخ درهفته های‌ آغازین به دلیل مصدومیت‌ نتوانست در ترکیب استقلال قرار بگیرد اما درهفته های اخیر حضور موثری در ترکیب استقلال داشته و ۲ بار هم موفق به گلزنی شده است.

آغاز دوباره شیخ برای گلزنی سبب شده تا یکی از تیم‌های ایتالیایی که سرمربگیری‌اش را اینزاگی به عهده دارد خواهان جذب دیاباته شود. این پیشنهاد می‌تواند زمستان پرماجرایی را پیش روی این مهاجم و باشگاه استقلال قرار دهد. گفته می‌شود هفته پیش دیاباته حول همین موضوع با مدیران استقلال هم گفتگو کرده و چنانچه شرایط برای ترانسفر مهیا باشد این بازیکن دوباره بار سفر به ایتالیا خواهد بست.

 مدیران ورزشی تیم بنونتو پس از پاسخ منفی آندره آ پینامونتی مهاجم اینترمیلان به پیشنهاد‌شان و هزینه‌های بالای جذب لئوناردو پاوولتی و فرناندو لیورنته، در پی جذب دوباره شیخ دیاباته مهاجم سابقه خود هستند که در فصل ۲۰۱۷-۱۸ آمار استثنایی از خود برجای گذاشت.

در سال ۲۰۱۷ که بنونتو به سری آ صعود کرد، نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورد که همین باعث شد در نقل و انتقالات زمستانی، شیخ دیاباته را جذب کند. این بازیکن در ۱۱ بازی که برای این تیم به میدان رفت، ۸ بار موفق به گلزنی شد، ولی تلاش‌های او برای بقای بنونتو در سری آ بی نتیجه بود و جادوگر‌ها فصل را با ۲۱ امتیاز و حضور در قعر جدول به پایان رسانده و به سری بی سقوط کردند.

با این وجود، مسئولان بنونتو قرارداد دیاباته را تمدید نکرده و او به عثمانعلی اسپور بازگشت و راهی امارات شد و سرانجام از آنجا نیز به استقلال پیوست. اکنون ۲ سال و ۶ ماه از آخرین حضور دیاباته در لباس بنونتو می‌گذرد و او می‌تواند به تیم سابقش بازگردد، اما باید دید که آیا مدیران باشگاه استقلال راضی به این جدایی خواهند شد یا خیر؟

بدون شک جدایی دیاباته از استقلال خشم هوادارن این باشگاه را برخواهد انگیخت و آن‌ها را نسبت به تصمیم گیران باشگاه خود عمیقا بدبین خواهد کرد، اما چنانچه مدیران باشگاه استقلال به همان وضعیت سابق به دیاباته حقوق دهند او دستش برای جدایی بازخواهد بود و می‌تواند بدون اخذ رضایتنامه از باشگاه جدا شود.

تصمیم گیران درباشگاه استقلال اگر می‌خواهند شیخ درنیم فصل این باشگاه را ترک نکند باید تمام حقوق عقب افتاده این بازیکن را پرداخت کنند تا این بازیکن بهانه‌ای برای جدایی نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس شهمرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
نبایدبزارن دیاباته بره اگه دیاباته بره به مشکل برمیخوریم زوج قایدی ودیاباته خوب جاافتاده ادم کیف میکنه فقط خداکنه نزارنش بره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->