نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه
سرخط خبرها

رعد آبادان پدافندی‌ها را گرفت

  • کد خبر: ۵۶۵۴۸
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
رعد آبادان پدافندی‌ها را گرفت
تیم بسکتبال رعد پدافند مشهد در دیداری سخت با نتیجه ۹۷ بر ۷۱ مغلوب پالایش نفت آبادان شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و رعد پدافند مشهد در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و به نفع آبادانی‌ها به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر نفت آبادان: آرن داودی، سعید داورپناه، رسول مظفری، محمد حسن‌زاده و امیر صدیقی
سرمربی: حماد سامری

بازیکنان آغازگر رعد پدافند مشهد: نیما فتحی، عدنان دورقی، صالح مرادیان، محمد کمالوند و محمد تالاری
سرمربی: جمال صیفی

کوارتر اول
داورپناه از غقلت فتحی و رعد سبد اول می‌سازد. کمالوند تلافی می‌کند، اما طوفان نفت تازه شروع شده، حسن‌زاده، آرن، داورپناه، مظفری و بازهو حسن‌زاده در کمتر از ۳ دقیقه اختلاف را به ۱۱ می‌رسانند. خطای اول یازی به نام عدنان ثبت می‌شود و کمالوند با پرتاب پیرامونی اش خود و رعد را ۵ امتیازی می‌کند. مظفری خیلی زود جواب کمالوند را می‌دهد. سپهر بیات با حضورش جای تالاری یک پرتاب آزاد موفق دارد و نیما فتحی روی پاس تمام زمین و تیزهوشی عدنان اختلاف را کمتر می‌کند. حسن‌زاده فول گل می‌گیرد تا نفت به ۱۹ برسد و این بار صالح مرادیات روی پاس و حرکت دیدنی عدنان دورقی در آخرین ثانیه مالکیت ۳ می‌زند سپهر و کمالوند سبد‌های بعدی را می‌گیرند، اما کم تجربگی رعدی‌ها فست برک نفت و سبد خالی را برای مظفری دارد و صدیقی دوباره اختلاف را دورقمی می‌کند. حرکت تماشایی مظفری سبد آخر را به زیبایی هرچه تمام‌تر می‌گیرد تا نفت در وقت اول ۲۹ بر ۱۵ پیش باشد.

کوارتر دوم
کمالوند بدشانس است که پرتابش دو امتیاز بیشتر ندارد. صدیقی هم سبد اول نفت در وقت دوم را می‌گیرد. این بار کمالوند حواسش به قوس هست و پرتابش ۳ امتیازی و خودش دورقمی می‌شود. حامد سهراب‌نژاد هم که به بازی رفته زیر سبد موفق است. نیما فتحی یکی از دو پرتابش را گل می‌کند، اما عدنان شاوردی دو‌پرتاب بی‌نقص دارد. در ادامه نام دورقی هم به امتیازآوران بازی اضافه می‌شود. با دو امتیازی خلیل‌نژاد جمال صیفی وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت دو ‌تیم صحبت‌های صیفی موثر می‌افتد و تالاری است که اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. قادریان بازیکن جوان نفت ۳ می‌زند و پرتاب موفق دورقی هم چاره ساز نیست، چون رعد خیلی راحت در فست برک گل می‌خورد. مرادیان دوباره با امتیازگیری‌اش به رعدی‌ها روحیه می‌دهد و هرچند اشکان خلیل‌نژاد سبد بعدی نفت را می‌گیرد، اما نیما فتحی روی پرتاب‌های آزاد موفق است. اشتباه عجیب نفت توپ را به مرادیان کادو می‌دهد و او هم هدیه نفت را به سبد این تیم می‌فرستد تا نتیجه در پایان نیمه نخست ۴۸ بر ۳۷ به سود نفت آبادان شود.

کوارتر سوم
سید اول نیمه دوم متعلق به حسن‌زاده است. در ادامه بنی هم برای نفت ۳ می‌زند. عدنان دورقی اولین ۳ امتیازی اش را در جواب بنی می‌زند. نفت بازهم ۳ می‌زند و این بار مرادیان جواب می‌دهد. رعد با کار خوب تالاری دو امتیاز سخت دیگر می‌گیرد، ولی بنی کچوئی دست بردار نیست و بازهم ۳ می‌زند. دو‌پرتاب آزاد و یک شوت پیرامونی ۵ امتیاز برای سعید داورپناه دارد. مکاریان جای عدنان را می‌گیرد تا رعد از پرتاب‌های پیرامونی‌اش بهره ببرد، اما او در این کار توفیقی ندارد تا صیفی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت پرتاب‌های آزاد حسن‌زاد گل می‌شوند و‌عدنان دورقی هم در یک توپ‌ربایی به نفت ۳ می‌زند. شاگردان سامری در میان اعتراضات او با آرن به ۷۰ می‌رسند اینطرف سجاد سلمانی و پس از او نیما فتحی روی پاس تمام زمین عدنان رعد را به ۵۳ می‌رسانند. آرن با ۴ پرتاب موفق اختلاف را بیشتر می‌کند. رعدی‌ها در دفاع تله نفت گیر می‌کنند و فست برک آرن با اوپن شات داورپناه آن‌ها را در پایان کوارتر سوم ۸۰ بر ۵۶ پیش می‌اندازد.

کوارتر چهارم
۳ امتیازی خلیل‌نژاد و دو فول گل پیاپی روی بازیکنان نفت، در نهایت توپ ربایی و دانک منجی آبادانی‌ها را به ۹۱ می‌رساند. آن‌هم در‌مقابل تک امتیازی که دورقی روی پرتاب آزاد در وقت چهارم گرفت تا صیفی وقت استراحت دیگری بگیرد. در بازگشت صدیقی زیر سبد با کمک شیشه سبد می‌گیرد و عدنان هم اینطرف یکی از دو پرتاب آزادش را گل می‌کند. پرتاب ۳ امتیازی خود عدنان به سبد نفت می‌رود. او‌ در فست برک بعدی فول گل ۴ امتیازی از نفتی‌ها می‌گیرد! این‌طرف عدنان نفتی‌ها سبد می‌گیرد. سپهر بیات هم یکی از دو پرتابش را گل می‌کند. آنطرف قادریان یک سبد برای نفت می‌گیرد، اما رعد برای ۱۰۰ نشدن می‌جنگد و سرانجام موفق است. این بازی زیبا ۹۷ بر ۷۱ به سود نفت آبادان تمام می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->