فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد
سرخط خبرها

ادعای باورنکردنی مظلومی درباره میلیچ

  • کد خبر: ۵۶۶۴۵
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
ادعای باورنکردنی مظلومی درباره میلیچ
پرویز مظلومی درحالی مدعی شده میلیچ دراختیار باشگاه است که این بازیکن به کشورش کرواسی رفته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، جدایی هرویه میلیچ از استقلال به یک ابهام بزرگ تبدیل شده و هنوز مشخص نیست که چرا و به چه دلیل این بازیکن ناگهانی ایران را به سمت کرواسی ترک کرده است. درحالی که بازیکنان باید خود را موظف به رعایت مفاد قرارداد منعقده میان خود و باشگاه بدانند اما میلیچ بی آنکه از باشگاه استقلال رضایتنامه داشته باشد، به سمت کشورش بازگشته است.

برخی کارشناسان نقل و انتقالاتی رفتار میلیچ را نشات گرفته از شیوه قراردادی می‌دانند که میان او و باشگاه منعقد شده است. آن ها براین باورند که میلیچ قبل از عقد قرارداد با استقلال بندی در قرارداد قرار داده که اگر باشگاه تا یک تاریخ مشخص نتوانست حقوقش را پرداخت کند، می‌تواند راسا درراستای لغو قرارداد اقدام کند. اگر چنین نظریه‌ای درباره قرارداد میلیچ و استقلال درست باشد که ظاهرا نزدیک ترین تحلیل به واقعیت است، دست باشگاه استقلال به جایی بند نخواهد بود واو می‌تواند تمام حق و حقوقش را هم از باشگاه استقلال دریافت کند و حتی شکایتی را هم به فیفا ببرد. درنتیجه اینکه دلخوری باشگاه استقلال از این بازیکن معنای پیدا نمی‌کند واین باشگاه نشین‌ها هستند که باید سراغ این بازیکن را بگیرند وپیگیرش شوند چراکه شکایت او از استقلال کار را برای آبی‌ها بسیار دشوار خواهد کرد.

پیش از بازی با سایپا پرویز مظلومی پیرامون وضعیت این بازیکن صحبت کوتاهی انجام داد و مدعی شد میلیچ دراختیار باشگاه قرار دارد اما سوالی که مظلومی باید به آن پاسخ دهد این است که چه طور میلیچ دراختیار باشگاه قرارگرفته و الان درکرواسی قرار دارد وحتی زمزمه‌هایی مبنی برشکایت این کروات از باشگاه استقلال نیز شنیده می‌شود؟! به هرحال باشگاه استقلال باید هرچه زودتر تکلیف این بازیکن را روشن کند تا خدای ناکرده دوباره کار به شکایت نکشید واستقلال مجبور نشود مبلغ بزرگی به این بازیکن بابت غرامت نیز پرداخت کند. البته نباید این نکته را هم درباره میلیچ فراموش کرد که یکی از مسئولان باشگاه گذرنامه میلیچ را به این بازیکن داد تا آزادانه راهی کرواسی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->