جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟ ترافیک سنگین در ملک‌آباد، استقلال و تقاطع گاز | تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر، جان یک راکب را گرفت (۱۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + آدرس سامانه ۳۰ درصد زنان مبتلا به پوکی استخوان هستند  نقش والدین در شناسایی مشکلات سلامت روان فرزندان چیست؟ پیش بینی هواشناسی ایران (شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳) | هشدار زرد هواشناسی برای ۱۱ استان ویزیت تخصصی ۳۰ مادر مشکوک به سرطان پستان در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۴ معصوم (ع) مشهد ۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین نیاز است منابع مالی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون بودجه پیش‌بینی شده بود آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین آمار کرونا در جهان ۶ بهمن

  • کد خبر: ۵۶۸۳۰
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
آخرین آمار کرونا در جهان ۶ بهمن
در حال حاضر (دوشنبه ۶ بهمن ۹۹) آمریکا با بیش از ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور‌های هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۶ بهمن) به مرز ۱۰۰ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و ۱۳۹ هزار نفر فراتر رفت.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده شانزدهم قرار دارد.

در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.

 

آخرین آمار کرونا در جهان ۶ بهمن

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->