تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

نخستین برد خوزستانی ها در نبرد با پدافند

  • کد خبر: ۵۷۳۷۳
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
نخستین برد خوزستانی ها در نبرد با پدافند
خوزستانی ها در نبرد با رعد پدافند مشهد پیروز شدند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های بسکتبال رعد پدافند هوایی مشهد و خانه بسکتبال خوزستان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع خوزستانی‌ها تمام شد.

بازیکنان آغازگر رعد پدافند مشهد: عدنان دورقی، نیما فتحی، محمد کمالوند، صالح مرادیان و محمد تالاری
سرمربی: جمال صیفی

بازیکنان آغازگر تیم خانه بسکتبال خوزستان: ریجر داول، آرش ثابتی، حسام رضایی، کریستوفر ور و عای دورقی
سرمربی: امین موزرمی


کوارتر اول
صالح مرادیان چک اول را ۳ امتیازی می‌زند. جواب خوزستان به این حمله دو امتیازی آرش ثابتی است. عدنان امتیازگیری را زود شروع می‌کند. خود مرادیان سبد بعدی را می‌گیرد. ثابتی خودش و تیمش را ۶ امتیازی می‌کند و خود اوست که خوزستان را پیش می‌اندازد! خوزستان ۸ رعد پدافند ۷. ببخشید! أرش ثابتی ۸ رعد پدافند مشهد ۷! صیفی وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت علی دورقی با یک جفت پرتاب آزاد موفق خوزستان را به ۱۰ می‌رساند. سجاد سلمانی در ثانیه آخر مالکیت بازی را در ۱۰ به تسلوی می‌کشد، اما ریجر ۳ او را جواب می‌دهد. در لحظات پایانی درخشش محمد سیدی تیم خوزستان را ۱۸ بر ۱۲ پیش می‌اندازد.

کوارتر دوم
خود سیدی به رعد ۳ می‌زند و فول گل هم می‌گیرد. پرتاب او موفق است و در ادامه خودش یک جفت پرتاب آزاد موفق دیگر هم می‌زند. محمد کمالوند دستش به ۳ باز می‌شود و سلمانی اختلاف را کمتر می‌کند. مُکاریان اختلاف را کمتر می‌کند و سجاد سلمانی پشت خط پرتاب آزاد حساب کار را ۲۴ بر ۲۱ می‌کند. دو پرتاب موفق رومیانی بازهم خوزستان را به حاشیه امنیت می‌برد، اما پرتاب ۳ دیدنی مرادیان اختلاف بازی را به یک شوت می‌رساند تا موزرمی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت مرادیان از پشت خط پرتاب آزاد بازی را مساوی می‌کند. ثابتی هم با تکرار این کار برتری را پس می‌گیرد. مانور صیدی و حرکت خوب ثابتی دوباره اختلاف را زیاد می‌کند تا

کوارتر سوم
نیمه دوم با غوغای مهدی برون آغاز می‌شود. دو پرتاب ۳ این بازیکن کهنه‌کار، لی‌آپ ریجر داول و فست برک حسام رضایی در امتیاز ۱۰ بر صفر این وقت، صیفی را وادار به گرفتن وقت استراحت می‌کند. در بازگشت علی دورقی اختلاف را به ۲۰ می‌رساند! قاطع اختلاف را بیشتر می‌کند. جمال صیفی همچنان بازیکنان اصلی خود را بیرون گذاشته است! آینه‌چیان وارد زمین می‌شود و مهدی برون خوزستان را به ۵۰ می‌رساند. دژستان به سختی یک امتیاز زیر حلقه می‌گیرد، اما این کار را ریجر خیلی راحت انجام می‌دهد. سلمانی رعد را به ۳۰ می‌رساند. صیدی، رضایی و قاطع اختلاف را بیشتر و بیشتر می‌کنند. سلمانی تک تیرانداز رعد ۵ امتیاز پیاپی می‌گیرد، اما اختلاف آنقدر زیاد شده که کار رعد تمام شده به نظر می‌رسد. سلمانی به اتفاق دژستان ۷ امتیاز دیگر می‌گیرند تا رعد به ۴۲ برسد؛ و موزرمی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت اوضاع خوزستان بهتر می‌شود تا آن‌ها ۶۴ بر ۴۵ پیش بیفتند.

کوارتر چهارم
تالاری سبد اول را می‌گیرد و رضایی جواب می‌دهد. دو امتیازی مرادیان را هم علی دورقی جواب می‌دهد. رعد با ۳ امتیازی صالح مرادیان به ۵۲ می‌رسد و ریجر این ۳ را هم جواب می‌دهد. اسیست تماشایی فتحی را تالاری به سبد می‌فرستد. خطای مهدی عاطفی علی دورقی را به دو پرتاب موفق می‌رساند. رعد به ۵۸ هم می. رسد، اما بازب فوق‌العاده حسام رضایی خوزستان امتیاز ۷۷ را هم می‌گیرد. بلاک تماشایی عاطفی روی رضایی پایه گذار امتیاز ۶۰ رعد می‌شود. تالاری زیر سبد به راحتی امتیازات بعدی را می‌گیرد، اما اشتباه کمالوند و همکاری برون و رضایی سبد بعدی را در پی دارد. در ادامه سه پرتاب ۳ امتیازی ریجر، رضایی و ثابتی کار را تمام می‌کند تا تیم خوزستان ۸۸ بر ۶۸ پیروز شود و اولین برد خود را جشن بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->