تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

فرجام نا خوش برای ۲ سارق سابقه دار در گلپایگان

  • کد خبر: ۵۷۶۲۶
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
فرجام نا خوش برای ۲ سارق سابقه دار در گلپایگان
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان استان اصفهان از عملیات مسلحانه پلیس و زخمی شدن و زمین‌گیری سارقان فراری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان استان اصفهان از عملیات مسلحانه پلیس و زخمی شدن و زمین‌گیری سارقان فراری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی سبحانی در تشریح جزئیات این عملیات گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت پلاک خودرو سواری در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی کناررودخانه گلپایگان بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران در محدوده میدان گل‌ها پلاک مسروقه که بر روی یک خودرو پژو ۲۰۶ نصب شده بود را شناسایی کردند و به راننده دستور توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی گلپایگان بیان کرد: راننده برخلاف دستور پلیس مبنی بر توقف خودرواش، با سرعت زیاد از دست مجریان قانون گریخت و هنگام فرار به چند خودرو شهروندان که در حال تردد بودند نیز خسارت وارد کرد. مأموران در ادامه این تعقیب‌وگریز برای جلوگیری از به بار آمدن خسارات احتمالی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح دست به اسلحه بردند و چند تیر هوایی شلیک کردند. راننده متواری، اما توجهی به اخطار‌ها و شلیک پلیس نداشت و همچنان با سرعت زیاد در خیابان‌ها می‌تاخت.

سرهنگ سبحانی ادامه داد: مأموران در این لحظه چرخ‌های خودرو ۲۰۶ را نشانه گرفتند و شلیک کردند. با وجود پنچر شدن لاستیک خودرو ۲۰۶، راننده‌اش، اما قصد هدایت خودرو به سمت جمعیت و مردم را داشت. در این لحظه مأموران برای دومین بار به سمت خودرو ۲۰۶ چند تیر شلیک کردند که یکی از سرنشینان آن هدف اصابت گلوله قرار گرفت و راننده هم دستگیر شد.

رئیس پلیس گلپایگان گفت: در تحقیقات بعدی مأموران مشخص شد که متهمان پس از سرقت پلاک و نصب روی خودرو ۲۰۶ اقدام به سرقت از یک باب منزل مسکونی در این شهرستان کرده‌اند. متهم زخمی شده به بیمارستان انتقال یافت، اما با توجه به شدت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->