توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

مهرانه مهین ترابی در دورهمی: هیچ وقت ازدواج نکردم + فیلم

  • کد خبر: ۵۸۴۴۲
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
مهرانه مهین ترابی در دورهمی: هیچ وقت ازدواج نکردم + فیلم
 مهرانه مهین ترابی با حضور در برنامه دورهمی، از تجربه همکاری با مهران مدیری و ناگفته‌های زندگی خود گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

مهین ترابی درباره کمرنگ بودنش گفت:من خیلی کم حرف هستم، زیاد اهل مصاحبه نیستم.
در بازیگری هم دوست دارم کار کنم، اما کاری را که احساس خوبی داشته باشم و درکنارش مخاطب هم لذت ببرد.

وی درباره مردادماهی عنوان کرد: ۶۳ ساله هستم و درباره مردادماهی‌ها خیلی چیز‌ها می‌گویند، اما ما آدم‌های ساده و بی آزار هستیم. (خنده) البته خود من یک مقدار سخت گیر هستم.

مهین ترابی درباره شروع فعالیش گفت:من خیلی اتفاقی با کلاس‌های تئاتر آقای فرامرز صدیقی آشنا شدم، از سر بیکاری به این کلاس‌ها رفتم. اما بعد مدتی علاقمند شدم.

وی افزود:با تایید آقای صدیقی به سمت دانشگاه رفتم و هنر‌های زیبا قبول شدم. البته من دو سالی بود در گمرگ فرودگاه مهرآباد کار می‌کردم و شب‌ها در فرودگاه مشغول کار بودم و بعد صبح‌ها سر کلاس دانشگاه می‌رفتم وشما فکر کنید که چقدر زحمت کشیدم.

بازیگر همسران عنوان کرد: من سال‌ها تئاتر کار می‌کردم و راضی بودم و دوست داشتم. اما زمانی که اولین سریال تلویزیون بازی کردم دیگر نتوانستم رها کنم و پرکار شدم.


در بخشی از برنامه مدیری گفت:من درباره ازدواج شما در برنامه صحبت کردم و حواشی به وجود آمد.

مهین ترابی ادامه داد: به طور طبیعی یک خانم ۶۳ ساله باید ازدو اج کرده باشد، اما من ازدواج نکردم. من خیلی آدم سخت گیری هستم این موضوع باعث شد هیچ وقت مرد دلخواه خودم را پیدا نکردم. این همه گشتند پیدا کردند، اما یک نفر پیدا نکرد چه اشکالی دارد (خنده)

وی عنوان کرد:من هیچ توقع
عحیب و غریبی نداشتم. اما یک اصولی داشتم که نمی‌توانستم کوتاه بیایم. برای من عمق وجود انسان‌ها مهم بود.

بازیگر آنام درخصوص اینکه کاری مانده حسرتش را دارد بیان کرد:من با همه اتفاقات زندگیم آشتی بودم و کنار آمدم و هیچ وقت آرزوی آنچنانی نداشتم.
من از بودم خودم راضی هستم و شاید هزاران میلیون بار از خدا تشکر کردم که مرسی که من را به دنیا آوردی و این بودن همه چی هست.

این بازیگردرباره سریال‌های همسران وخانه سبز گفت:همسران اولین تجربه من با اقای بیرنگ بود و من هیجان داشتم. این سریال همزمان با ضبط پخش می‌شد و ما نظرات مخاطبان را داشتیم و راضی کننده بود. در کنارش سریال خانه سبز همینطور ادامه داشت و حرف‌هایی از جنس آشتی، صلح، دوست داشتن، وفادار بود می‌زدیم و مورد توجه مخاطب قرار گرفت.


در ادامه مهران مدیری از فردوس کاویانی بازیگر سریال همسران یاد کرد و گفت: آرزو می‌کنم که سلامت باشند و روز به روز حالشون خوب باشد.

مهین ترابی خاطره‌ای از مهران مدیری تعریف کرد: من اجرا هملت از آقای مدیری روی صحنه تئاتر دیدم، آن موقع مثل امروز نمی‌شناختیم و یادم است که اینقدر زیبا اجرا کردند بسیار عالی بود و شما روی صحنه فوق العاده بودید ومن تعجب می‌کنم که چرا ادامه ندادید.

مدیری گفت: من خیلی تئاتر کار کردم، اما از سال ۷۲ که وارد رادیو و تلویزیون شدم دیگر نتوانستم ادامه بدهم. اما من در آن نمایش مدیون استادم قطب الدین صادقی هستم.

بازیگر شمس العماره درباره عصبانی شدن گفت: بله عصبانی می‌شوم حتی در زمان عصبانیت بنفش می‌شوم! (خنده)

بازیگر دلدادگان در خصوص تاثیر گذاری هنرمندان در جامعه گفت: به هیچ عنوان به تاثیر گذاری اعتقاد ندارم، چراکه ما خودمان یک نفر را بازیگر می‌کنیم، بعد همان آدم فردا از بالا به ما نگاه می‌کند. چرا خودمان از فکرمان استفاده نمی‌کنیم، هر انسانی یک دنیای کامل است و بیشتر از هر جذابیت سلبریتی‌ها زیباتر در وجود خودمان است، انسان باید خودش را کشف کند.

تعداد بازدید : 1061

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->