ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خیز اکسون برای کسب مقام سومی

  • کد خبر: ۵۸۷۱۵
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
خیز اکسون برای کسب مقام سومی
تیم بسکتبال اکسون با درخشش کورین هنری توانست از سد مس رفسنجان بگذرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار عقب افتاده تیم‌های مس رفسنجان و اکسون تهران  امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت با نتیجه 79 بر 64 به نفع اکسون به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر اکسون: کورین هنری، زوران ورکیچ، محمد تقی‌لو، بهشاد عرب‌زاده و محسن مرادخانی.
سرمربی: البرز آبکناری

بازیکنان آغازگر مس رفسنجان: محمد شهریان، سعید محمدی، مهدی مرادی‌نسب و اصغر (پیمان) کاردوست
سرمربی: امیر هاشمی

کوارتر اول
اوپن شات ۳ امتیازی ورکیچ آغازگر بازی است. زمان زیادی نمی‌گذرد که کاردوست زیر سبد مرادخانی را شکست دهد. دانک ورکیچ نشان می‌دهد او با توپ پر آمده، اما در حمله بعد، کاردوست بی‌نظیر بلاکش می‌کند. ورکیچ می‌خواهد همین کار را تلافی کند، اما خطای او روی کاردوست یک امتیاز برای مس دارد. ریباند پرتاب از دست رفته را تقی‌لو به اوپن شات ۳ امتیازی بعدی اکسون بدل می‌کند. شاگردان آبکناری با مرادخانی دورقمی می‌شوند، اما خود مرادخانی هنوز کوارتر اول به نیمه نرسیده، ۲ خطایی می‌شود. کاردوست خودش و مس را ۵ امتیازی می‌کند. پنالتی‌های کورین ردخوز ندارد. ۱۲ بر ۵ به سود اکسون. دانک بعدی ورکیچ اختلاف را به ۹ می‌رساند. سرانجام شهریان دومین بازیکن امتیازآور مس می‌شود. ۱۴ بر ۷. کار زیبای شهریان را مرادی نسب تکمیل می‌کند. تقی‌لو ۳ بعدی را می‌زند. رضا مرادی هم ۲ خطایی می‌شود، اما خود او از پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را بازهم دو یرابر می‌کند. مثلث بهشاد، رضایی‌فر و مرادی می‌رفت به دانک زیبایی ختم شود، اما مرادی با خطا متوقف می‌شود و ۲ پرتاب آزاد موفق مرادی. مس بازهم در حمله ناموفق است تا ورکیچ یک ۲ امتیازی دیگر چاشنی بازی خوبش در وقت اول کند. ۲۳ بر ۹ کوارتر را اکسون می‌برد.

کوارتر دوم
مرادی‌نسب سبد اول کوارتر را می‌گیرد و مرادخانی جواب می‌دهد. تقی‌لو با دو پرتاب آزاد موفق دیگر نشان می‌دهد در اوج آمادگی است. خطا روی شهریان با اندوان موفق گارد مس توام است. رییاند کاردوست روی اوپن شات شهریان اختلاف را کمتر می‌کند. بهشاد یک پنابتی موفق دارد، اما وقتی کاردوست اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد، آبکناری اولین وقت استراحت بازی را درخواست می‌کند. در بازگشت دو تیم، پاس شاهکار پشت کمر هنری به تقی‌لو می‌رسد. سبد پرتاب او را نمی‌پذیرد، اما خود هنری اکسون را به ۳۰ می‌رساند. امتیاز بعدی هم متعلق به هنری است. آتطرف کاردوست مس را به ۲۰ می‌رساند. خطای تقی‌لو روی مرادی‌نسب هم دوباره اختلاف را به ۱۰ می‌رساند. ۳۲ بر ۲۲ اکسون. شهریان با حرکتی عجیب و غریب سبد اکسون را فتح می‌کند. هنری جواب می‌دهد. کاردوست پرتاب اندوانش را هدر می‌دهد. برخورد شدید مسی‌ها با هنری فریاد اعتراض آبکناری را در پی دارد. ورکیچ همچنان در امتیازگیری موفق است و کاردوست هم ۳ خطایی می‌شود. خود ورکیچ پشت خط پرتاب آزاد هم یک جفت پرتاب موفق دارد. دو‌پرتاب پیاپی ۳ امتیازی از سعید محمدی اختلاف را به ۷ کاهش می‌دهد. تایم اوت دوم آبکناری هم بی‌فایده است تا نیمه نخست ۳۹ بر ۳۲ به سود اکسون تمام شود.

کوارتر سوم
۳ امتیازی مرادی‌نسب آغاز نیمه دوم است. خالقی‌فر زیر سبد ۲ امتیاز می‌گیرد. بهشاد در حمله اول این نیمه خود موفق است، ولی اسلامی هم از گرد راه می‌رسد تا برای رفسنجانی‌ها ۳ بزند. دو پرتاب آزاد موفق ورکیچ و توپ‌ربایی کورین و لی‌آپ او بازهم اختلاف را زیاد می‌کند. خالقی‌فر بازهم زیر سبد اکسون موفق است، ولی ۳ امتیازی بعدی هنری در راه است. مرادی‌نسب این ۳ را پاسخ می‌دهد. هنری این بار با پرتاب منطقه‌ای امتیاز می‌گیرد. مس برای لحظاتی اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد، اما تقی‌لوی جوان ول کن معامله نیست. اوپن شات او از کرنر فاصله را زیاد می‌کند. محمدی یک جفت پنالتی موفق دارد. ۳ امتیازی بعدی مرادی‌نسب دوباره اختلاف را تک رقمی می‌کند. ۳ بعدی تقی‌لو یعنی رسیدن اکسون به ۶۰. محمدی در فست برک مس را به ۵۱ می‌رساند. مرادخانی هم پس از مدت‌ها سبد می‌گیرد. سرانجام هاشمی در امتیاز ۶۲ بر ۵۱ وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت دو تیم هنری دو‌پرتاب آزاد موفق دیگر دارد، اما بازربیتر ۳ امتیازی ورکیچ حسن ختام این وقت است.

کوارتر چهارم
پاسخ سبد اول هنری، دو‌پرتاب آزاد محمدی است. بهشاد حرکتی زیبا می‌زند تا اکسون از ۷۰ عبور کند. ۳ امتیازی شهریان فقط اختلاف را کمتر می‌کند. ورکیچ ۲۲ امتیازی می‌شود. هاشمی وقت استراحت بعدی را می‌گیرد. در بازگشت ۳ امتیازی رضایی‌فر به سبد مس می‌غلتد تا اختلاف ۲۰ شود. مرادی و خالقی فر هرکدام یک پرتاب آزاد موفق دارند. مرادخانی اولین ۵ خطایی بازی است. عبدالوند هم با ورودش ۲ پرتاب آزاد موفق برای مس دارد. ۳ امتیازی بعدی اسلامی، آبکناری را وادار به درخواست وقت استراحت می‌کند. در بازگشت، اما تلاش دو‌تیم ثمز چندانی ندارد تا اکسون ۷۹ بر ۶۴ فاتح این دیدار شود و خیز بزرگی به سمت کسب مقام سوم گروه خود بردارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->