مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

پیروزی ارزشمند شاگردان سرجان بر مس رفسنجان/ چهارمی آویژه قطعی شد

  • کد خبر: ۵۸۸۲۶
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
پیروزی ارزشمند شاگردان سرجان بر مس رفسنجان/ چهارمی آویژه قطعی شد
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد با پیروزی بر مس رفسنجان همچنان در کورس کسب مقام سوم جدول گروه الف باقی ماند.

دیدار عقب افتاده صنعت مس رفسنجان و آویژه صنعت پارسای خراسان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت با نتیجه73 بر 66 به نفع مشهدی ها به پایان رسید.  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز مهمان ویژه این بازی بود.

بازیکنان آغازگر آویژه صنعت: مبین شیخی، ایمان زندی، نیکولا ماراویچ، الکساندر پونیاویچ و صالح فروتن
سرمربی: سرجان ایوانوویچ
بازیکنان آغازگر مس رفسنجان: محمد شهریان، سعید محمدی، وحید اسلامی، مهدی مرادی‌نسب و محمد خالقی‌فر
سرمربی: امیر هاشمی

کوارتر اول
بازی از همان آغاز پایاپای و نفس‌گیر است. ماراویچ سبد اول را می‌گیرد و خالقی‌فر جواب می‌دهد. ۳ امتیازی پونیاویچ و سبد بعدی شیخی برای لحظاتی فاصله ایجاد می‌کند، اما مس با درخشش شهریان جبران می‌کند. ماراویچ، پونیاویچ و نصیری دوباره اختلاف را زیاد می‌کند، ولی این بار درخشش اسلامی در راه است. فروتن در لحظات پایانی این وقت نبرد جالبی با اسلامی دارد. پایان بخش این وقت ۳ امتیازی ابوالفضل سیدی است.

کوارتر دوم
بازی پایاپای دو تیم تا امتیاز ۳۰ ادامه دارد و در این زمان است که ماراویچ به کمک شیشه اختلاف را به ۳ می‌رساند، اما دانک کاردوست بازهم فاصله را میلیمتری می‌کند تا سرجان از نخستین وقت استراحتش استفاده کند. در بازگشت دو تیم پرتاب منطقه‌ای فروتن، اختلاف را بیشتر می‌کند. ۲ پرتاب آزاد پونیاویچ بی‌ثمر است. پرتاب شهریان از پشت قوس بازس را به تساوی می‌کشد. صالح فروتن در نبرد کرکری با خالقی‌فر ۲ پرتاب آزاد موفق دارد. خود خالقی فر باز هم کار را در ۳۱ به تساوی می‌کشد. شهریان پشت خط پرتاب آزاد یک اقدام موفق دارد. در ادامه پرتاب مبین شیخی برتری را برای مشهد پس می‌گیرد تا شاگردان سرجان ۳۳ بر ۳۲ برنده به رختکن بروند

کوارتر سوم
خطای روی مرادی‌نسب با اندوان او توام می‌شود. پونیاویچ بازی را در ۳۵ بع تساوی می‌کشد. خالقی‌فر ۲ به طرز عجیبی زیر سبد ناکام می‌ماند و این یار نوبت اندوان ایمان زندی می‌رسد. نصیری در حمله بعد اوپن شات ۳ امتیازی می‌زند، اما اسلامی اجازه نمی‌دهد فاصله زیاد شود و بی‌درنگ جواب می‌دهد تا در فست برک بعدی مرادی‌نسب بازی را در ۴۱ به تساوی بکشد. پونیاویچ برتری را پس می‌گیرد. خود پونیاویچ ۳ امتیازی بعدی را می‌زند و این بار شهریان بلافاصله جواب می‌دهد. شهریان از ۴ را خطایی شدن آویژه نهایت استفاده را می‌برد و بازهم کار را در ۴۶ مساوی می‌کند. مرادی سوت می‌زند و خطای اسلامی روی زندی را غیرورزشی اعلام می‌کند. ۲ پرتاب ایمان گل می‌شود، اما آویژه از مالکیت طرفی نمی‌بندد. ۳ امتیازی بعدی را مرادی نسب می‌زند. آویژه صنعت بازهم اختلاف را به حداقل می‌رساند. ۵۱ بر ۵۰.

کوارتر چهارم
سبد اول این کوارتر متعلق به کاردوست است. ۳ امتیازی سعید محمدی، سرجان را وادار به گرفتن تایم اوت می‌کند. در بازگشت دو تیم پرتاب ۳ امتیازی سجاد ابراهیمی آویژه را به بازی برمی‌گرداند. کار دیدنی پونیاویچ با فول گل همراه می‌شود تا اختلاف به ۲ کاهش یاید. حرکت تماشایی کاردوست مس را به ۶۰ می‌رساند و فروتن هم تلافی می‌کند. تایم اوت مس در راه است و بعد از آن ۳ امتیازی افخمی آویژه راپیش می‌اندازد. ۳ امتیازی بعدی افخمی روی پاس تماشایی پونیاویچ، هاشمی را به صرافت می‌اندازد تا وقت استراحت بعدی را بگیرد. ۶۴ بر ۶۰. در بازگشت خطای حمله مس ابتکاز عمل را به آویژه می‌دهد تا ماراویچ دانک بزند و از حلقه مسی تاب بخورد. شهریان با ۳ خود امید مس را زنده می‌کند. افخمی پشت خط پرتاب آزاد موفق است و مس هرچه می‌کوشد نمی‌تواند به بازی بازگردد تا آویژه به برد ارزشمندی برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->