نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۸۹۴
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان خراسان رضوی
مسابقات پرورش اندام در رشته های فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی طی دو روز با استقبال خوب علاقمندان و حضور کادر فنی تیم ملی برگزار شد.

مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی خراسان رضوی روز‌های پنجشنبه و جمعه در سالن شهید حاتمی فرامرز عباسی برگزار شد. این مسابقات در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک درحالی با استقبال خوب ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته برگزار شد که پیش‌تر سابقه برگزاری چنین‌مسابقاتی با این تعداد از تماشاگر در خراسان رضوی وجود نداشته است.

 

 

سالن محل برگزاری این رقابت‌ها ظرفیتی نزدیک به 500 نفر دارد و طی 2 روز برگزاری این مسابقه در نوبت صبح و عصر به گفته مسئولان برگزاری، 2هزار بلیت فروش رفته است؛ بلیت‌هایی که با قیمت 15 تا 20هزار تومان نشان‌دهنده محبوبیت و گسترش این رشته در جامعه است. البته حضور حامی مالی در کنار هیئت بدن‌سازی هم این امکان را داد تا جوایز و تقدیر از ورزشکاران نسبت به ادوار گذشته متفاوت باشد. در این رقابت‌ها علاوه بر اهدای مدال و حکم قهرمانی، جوایز نقدی و همچنین مکمل‌های ورزشی به ورزشکاران ازسوی حامی مالی این رقابت‌ها اهدا شد.


استقبال خوب تماشاچیان
اما در کنار برگزاری این رقابت‌ها، آمادگی ورزشکارانی بود که پس از این مسابقات عازم رقابت‌های قهرمانی کشور خواهند شد و به گفته بسیاری از مربیان حاضر در این رقابت‌ها، خراسان رضوی امسال می‌تواند پس از سال‌ها طلسم غیبت ورزشکاران این استان در تیم ملی را بشکند. دبیر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام درباره این مسابقات گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر ماست. برگزاری این مسابقات در این سطح و با این امکانات تأیید‌کننده همین ادعاست. مهدی نصیبی افزود: سالن آماده‌سازی ورزشکاران، سالن برگزاری رقابت‌ها، امکانات موردنیاز و جایگاه تماشاگران، همه در بهترین سطح آماده شده که به جذابیت این رقابت‌ها افزوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->