عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟
سرخط خبرها

نفرزاده: برای خاتم چک کشیدم و حالا برگشت خورده اند!

  • کد خبر: ۶۱۱۲۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
نفرزاده: برای خاتم چک کشیدم و حالا برگشت خورده اند!
بازیکنان خارجی تیم والیبال خاتم از ایران خارج شدند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ویکتور آراجو بازیکن برزیلی شاغل در لیگ والیبال ایران امروز با بدرقه مدیران باشگاه شهداب راهی کشورش شد. رایکو دیگر بازیکن اروپایی این تیم نیز بعد از چند هفته علافی در تهران به مونته نگرو بازگشت، این درحالی بود که شنیده می‌شود کار رفع مشکل این بازیکن به مذاکره و مکالمه رئیس فدراسیون مونته نگرو با رئیس فدراسیون والیبال کشورمان کشیده بود. ظاهراً بحث اصلی پرداخت مالیات رایکو بود که لیست مالیاتی او را از بدو ورود پر نکرده بودند. در نهایت گویا با مداخله نماینده شهر اردکان در مجلس و امام جمعه این شهرستان امور مربوط به خروج وی انجام شد. فرهاد نفرزاده سرمربی نیم فصل اول خاتم که قرارداد رایکو در زمان مربیگری وی بسته شده بود در این باره گفت: قرارداد رایکو ۳۰ هزار یورو بود که باشگاه خاتم از او شش هزار تخفیف گرفت و مالیات رایک را هم خودش پرداخت کرد و در نهایت اینکه با ۱۴ هزار دلار دستمزد راهی کشورش شد.
نفرزاده در ادامه گفت: چک‌های من هم روی دست بازیکنان مانده و برگشت خورده است! قرارداد فصل جاری بازیکنان در مجموع یک و نیم میلیارد بود که، چون در زمان عقد قرارداد، پولی در بساط نبود یک تاجر اردکانی یک میلیارد به تیم تزریق کرد و متقابلاً چک مرا به عنوان ودیعه پذیرفت و من برای اینکه مشکل تیم حل شود، زیر بار رفتم و حالا که از تیم جدا شده ام هیچکس به فکر حل این مشکل نیست و من مانده ام و چک‌هایی که به خاطر تیم در دست بازیکنان مانده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->