نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بهبودی و مصطفی وند بازیکنان باتجربه و با کیفیت

  • کد خبر: ۶۱۵۹۰
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
بهبودی و مصطفی وند بازیکنان باتجربه و با کیفیت
دو تیم والیبال شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در فینال لیگ برتر یک-یک مساوی شدند تا قهرمان در بازی سوم مشخص شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا بهبودی و سعید مصطفی وند که این چنین خندان با هم در حال خوش و بش کردن هستند به عنوان کاپیتان‌های دو تیم والیبال سیرجان و ارومیه، سال‌های متمادی در تیم‌های مختلف از جمله پیکان و حتی فصل قبل در همین تیم شهرداری ارومیه با هم همبازی بوده و خاطرات زیادی از با هم بودن دارند. هر دو در حال حاضر جزو قدیمی‌ترین بازیکنان لیگ برتر والیبال محسوب می‌شوند و احتمالا در فینال در گوش هم دارند می‌گویند: " بابا حالا حالا‌ها ما در این والیبال ماندگار هستیم و خطری متوجه ما نیست." آنهم به این خاطر که این دو نشان دادند کیفیت ربطی به سن و سال ندارد و یک بازیکن با سن بالا نسبت به بقیه بازیکنان همچنان می‌تواند در اوج باشد و بدرخشد.
آرمین تشکری دیگر بازیکن باتجربه سیرجانی‌ها هم در فینال دوم برابر شهرداری ارومیه دوباره خاطرات خوب حضور دوران ولاسکو را در اذهان زنده کرد. او نه تنها در سرویس و حمله، بلکه در کمک به دفاع‌های کنار، فوق العاده ظاهر شد و بار‌ها امتیازات با ارزشی گرفت، ضمن آنکه روی پاس‌های کوتاه و بریده هم عالی عمل کرد. به گفته یکی از دوستان کارشناس، عملکرد او در این فصل از بسیاری از ملی پوشان فعلی بهتر بود. واقعا بازی‌های این روز‌های تشکری دوباره احیا شده، تداعی گر روز‌های اوج او در دوران ولاسکوست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->