نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

جشن قهرمانی بدون جام نقطه تاریک لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۶۱۹۳۷
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
جشن قهرمانی بدون جام نقطه تاریک لیگ برتر والیبال
تیم والیبال فولاد سیرجان با شکست شهرداری ارومیه در فینال به قهرمانی لیگ برتر دست یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر والیبال فصل جاری بی تردید رقابتی‌ترین لیگ دو دهه اخیر بود و مسئولان فدراسیون هم در دوران سخت کرونایی، با وجود برخی کاستی‌ها توانستند، بخوبی بازی‌های این فصل را مدیریت کرده و در نهایت به پایان برسانند. اما نقطه تاریک بازی پایانی با وجود حضور وزیر و معاون وزیر و کلی مدعو حاضر در فینال سوم، عدم پیش بینی مراسم پایانی در خور شان و جایگاه امروز والیبال بود!
معلوم نیست این چه بدعت غلطی است که سال هاست در والیبال باشگاهی ما در حال تبدیل شدن به یک عادت بد است. آن از عدم برگزاری بازی رده بندی و دادن مقام مشترک سومی به تیم‌های راه نیافته به فینال و این هم عدم پیش بینی یک مراسم پایانی معمولی و دادن جام قهرمانی به تیم برنده و شادی بازیکنان تیم قهرمان بدون جام و وعده دادن جام‌های قهرمانی در مراسمی ویژه در ماه‌های دیگر است!
واقعا به جز والیبال که مدعی سرآمدی! در همه زمینه‌ها از ورزش‌های دیگر است، آیا شاهد چنین اتفاق مشابهی در سایر رشته‌ها هم هستیم؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->