قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟
سرخط خبرها

ایران همچنان آماده نیست!

  • کد خبر: ۶۲۵۲
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
ایران همچنان آماده نیست!
شکست غیرمنتظره والیبالیست‌ها در روز دوم جام جهانی
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی مصر، بهترین تیم قاره آفریقا در رنکینگ جهانی، رفت که سرمربی‌شان گیدو ورمولن، سرمربی پیشین تیم ملی هلند است. احمد عبدالحی ملقب به صلاح، باتجربه‌ترین بازیکن این تیم، پنجمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می‌کند. تیم ایران در این بازی هم شادابی همیشگی را نداشت، با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف آفریقایی خود شد. هر دو تیم بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. کسب دومین پیروزی برای مصر اهمیت زیادی داشت و از آن مهم‌تر، نتیجه بازی برای بازیکنان ایران بود. البته از رفتار بازیکنان ایران مشخص بود که با خیال آسوده‌تری مقابل مصر قرار گرفته‌اند. دو تیم پابه‌پای هم در ست نخست امتیاز می‌گرفتند، ولی برتری امتیازی به‌دلیل حملات مؤثرتر متعلق به تیم ملی ایران بود. تیم ایران در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در ست نخست به پیروزی رسید. بازی معمولی دو تیم در ست دوم هم ادامه پیدا کرد. بار امتیازگیری به‌عهده مهاجمان و میلاد عبادی‌پور، فعال‌ترین اسپکر تیم ایران، بود. مدافعان وسط دو تیم هم روز پرکاری نداشتند. مصری‌ها برای نخستین‌بار در این بازی ۲ امتیاز از ایران پیش افتادند و وقت استراحت فنی دوم، امتیاز ۱۶ بر ۱۴ برای این تیم به دست آمد. دفاع منجر به امتیاز علی‌اصغر مجرد، زمینه‌ساز برتری دوباره ایران در ست دوم بود، ولی بازی در امتیاز ۲۱ باز هم مساوی شد. حضور فرهاد قائمی به‌جای پوریا فیاضی، تاکتیک کولاکوویچ برای تقویت دریافت تیم و رساندن توپ‌های بهتر به سعید معروف بود. ایران ۲۳ بر ۲۱ پیش افتاد، ولی اشتباهات بازیکنان ایران بازی را در عدد ۲۴ مساوی کرد و در نهایت مصری‌ها بودند که ست دوم را ۲۶ بر ۲۴ از دست بازیکنان ایران خارج کردند. بازیکنان مصر پس از پیروزی در ست دوم به این نتیجه رسیدند که می‌توانند مقابل ایران نتیجه بگیرند. برتری ۳ بر صفر و سپس ۷ بر ۳ مصری‌ها در ست سوم، دلیل همین موضوع بود. سرمربی تیم ملی ایران برای تغییر در روند بازی، جواد کریمی و مسعود غلامی را به جای سعید معروف و علی شفیعی به زمین فرستاد. تیم ایران در این ست به‌خلاف ست نخست، روحیه خوبی نداشت و بازده حملات تیم نیز تحت‌تأثیر آن قرار گرفته بود. در مقابل، تیم ملی مصر نیز از لاک یک تیم دفاعی خارج شده بود و اسپک‌های بازیکنان این تیم با قدرت هرچه تمام‌تر راهی زمین ایران می‌شد. سرویس و دفاع روی تور، عوامل شاخص برتری تیم مصر در این ست بودند. بازی نه‌چندان مطلوب تیم ایران در ست سوم، بازیکنان مصر را برای کسب پیروزی، مشتاق‌تر و انرژی بیشتری به این تیم تزریق می‌کرد. نتیجه ست سوم ۲۵ بر ۱۸ برای مصر بود. ست چهارم با جروبحث دو تیم به دلیل ورود پوریا یلی به زمین حریف پس از زدن اسپک آغاز شد. بازگشت سعید معروف در این ست، تنوع پاس‌های او و حملات بهتر بازیکنان ایران، بازی را به جریان طبیعی خود برگرداند و برتری ۲ و ۳ امتیازی ایران از همان ابتدای ست اعمال شد. ۲ اشتباه متوالی از ایران، نتیجه را در امتیاز ۲۰ و سپس ۲۳ مساوی کرد. مصری‌ها با تساوی در امتیاز ۲۴ نشان دادند که دنبال پیروزی هستند. سرویس بدون بازگشت بازیکن مصری، امتیاز ۲۶ را به آن تیم داد تا ایران در ست چهارم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ شکست بخورد و در نهایت ۳ بر یک بازی را به مصر واگذار کند. شادی مصری‌ها در پایان این بازی کم از قهرمانی در آفریقا نداشت.

یلی، امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل مصری‌ها
تیم ایران تا پایان ست چهارم ۵۸ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع روی تور، صفر پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و در مقابل مصری‌ها نیز ۵۶ امتیاز از اسپک، ۱۲ امتیاز از دفاع روی تور، ۷ پوئن سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند. در این بازی همه بازیکنان ایران به‌جز امیر غفور و محمدرضا مؤذن به بازی گرفته شدند. تیم ملی ایران در سومین بازی خود از ساعت ۵:۳۰ جمعه به مصاف کانادا می‌رود.

کولاکوویچ: ذهنی و جسمی آماده نیستیم
ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در رقابت‌های جام‌جهانی، درباره این مسابقه گفت: اول از همه، به تیم مصر برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. ما برای این مسابقات هنوز آماده نشده‌ایم و بنا به دلایل زیادی که وجود دارد، از نظر ذهنی و جسمی برای این مسابقات آماده نیستیم. وی ادامه داد: برای این بازی در لحظات مهم، به‌خصوص در ست دوم و سوم خوب بازی نکردیم. در ست سوم و در امتیاز ۱۷ بر ۱۶ به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک بازنده شدیم. سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره غیبت امیر غفور در این مسابقه گفت: غفور آماده نبود تا این بازی را انجام دهد. من می‌خواستم پوریا یلی را در زمین ببینم. یلی بازیکن جوان و آینده‌داری است و امسال قهرمان جوانان جهان شد؛ بنابراین من می‌خواستم او را در یک شرایط دشوار آزمایش کنم. کولاکوویچ درباره برنامه‌هایش برای مسابقات بعدی بیان کرد: زمان زیادی برای ایجاد تغییرات وجود ندارد. ما آمادگی لازم برای این مسابقات طولانی را نداریم. امیدوارم بازیکنان بعد از این شکست ناراحت شوند و احساس بدی پیدا کنند تا انرژی خود را کمی در زمین تغییر دهند.

معروف: به‌شدت زیر فشاریم
سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، در نشست بعد از بازی مقابل مصر، درباره باخت عجیب بلندقامتان کشورمان برابر مصری‌ها گفت: در ۲ ست ابتدایی بازی خیلی بد نبودیم و این فرصت را داشتیم که در ست دوم هم پیروز شویم، اما از این فرصت استفاده نکردیم و مصر به برد رسید. او ادامه داد: وقتی فرصت پیروزی در ست دوم را از دست دادیم، با فشار روانی خیلی زیادی به بازی ادامه دادیم که کار را برای همه نفرات تیم سخت کرد. تیم ملی مصر نیز بازی بسیار قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشت. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: آن‌ها فشار زیادی به تیم ما وارد کردند و ما هم نتوانستیم راه نجاتی پیدا کنیم. تیم زیر فشار زیادی است.

پیروزی مدعیان در روز دوم
تیم‌های ملی والیبال آمریکا، آرژانتین، روسیه و برزیل حریفان خود را در روز دوم جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن شکست دادند تیم ملی والیبال برزیل در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۹ در ۳ ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ استرالیا را شکست داد. آلن سوزا ۱۳ امتیاز برای برزیل و الکساندر ویلیامز نیز ۱۳ امتیاز برای استرالیا کسب کردند. در دیگر بازی‌های دیروز، تیم ملی آرژانتین در شهر فوکواوکا ۳ بر یک تونس را شکست داد و دومین پیروزی خود و دومین شکست این تیم را رقم زد. برونو لیما ۱۸ امتیاز برای آرژانتین و حمزه ناگا ۲۳ امتیاز برای تونس کسب کردند. شاگردان مارسلو مندس برتری محسوسی در دفاع روی تور و سرویس بر حریف داشتند. در بازی دیگری که در شهر ناگانو برگزار شد، روسیه بعد از اینکه ۲ ست را به کانادا واگذار کرد، با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. روس‌ها در بازی اول خود، ایران را شکست داده بودند. فدرو وورونکوف ۱۹ امتیاز برای روسیه و برندان بارنز ۱۶ امتیاز برای کانادا کسب کردند. تیم ملی کانادا از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه به مصاف ایران می‌رود. تیم ملی آمریکا نیز در شهر فوکواوکا بعد از اینکه ست نخست را ۱۹ بر ۲۵ به ایتالیا باخت، در ۳ ست بعدی ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست داد. آمریکایی‌ها ۱۳ امتیاز مستقیم از سرویس در این بازی کسب کردند. متیو اندرسون و آرون راسل هر کدام ۱۶ امتیاز برای آمریکا و گابریله نلی ۱۴ امتیاز برای ایتالیا در این بازی کسب کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->