غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

قطار لیگ به هفته ششم رسید

  • کد خبر: ۶۲۵۵
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
قطار لیگ به هفته ششم رسید
جدال سخت سرخابی‌ها در تهران و مشهد
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا با برگزاری ۸ مسابقه دنبال خواهد شد. در مهم‌ترین بازی‌های این هفته، پرسپولیس در مشهد باید به میهمانی شهرخودرویی برود که این روز‌ها بسیار آماده به نظر می‌رسد. استقلال هم که با پیروزی در جام حذفی سرانجام به اولین بردش در این فصل رسیده بود، باید در خانه پذیرای گل‌گهر باشد و امیر قلعه‌نویی در اصفهان شهرآورد این شهر را مقابل ذوب‌آهن به نمایش خواهد گذاشت. در دیگر بازی‌های مهم این هفته، تراکتور مصطفی دنیزلی میزبان پارس جنوبی جم است و فولاد خوزستان که اول هفته از گردونه مسابقات حذفی کنار رفته بود، باید در بوشهر به میهمانی شاهین برود. محمدرضا مهاجری که تیمش تا اینجای فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و در رده پنجم جدول قراردارد، برای ارتقای وضعیتش در جدول باید ماشین‌سازی تبریز را در قائم‌شهر از پیش رو بردارد. جدال ۲ تیم صنعت نفت آبادان و سایپای تهران هم یکی از بازی‌های جذاب این هفته خواهد بود؛ ۲ تیمی که در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در همسایگی هم و روی سکو‌های ششم و هفتم قرار دارند.

بحران بازیکن در استقلال
استقلالی‌ها در شرایطی فردا به مصاف گل‌گهر می‌روند که این تیم با پیروزی برابر گل‌ریحان شرایط بهتری را تجربه می‌کند؛ هرچند که مشکلات فراوانی سر راه این تیم وجود دارد. استقلال روی نیمکت تیم خود آندره‌آ استراماچونی را به دلیل اخراج در بازی برابر ذوب‌آهن نمی‌بیند و عارف غلامی و سیاوش یزدانی هم ۲ بازیکنی هستند که در خط دفاع این تیم به دلیل اتفاق‌های شهرآورد محروم هستند و نمی‌توانند برابر گل‌گهر بازی کنند. همچنین فرشید باقری در خط هافبک استقلال مصدوم است و شیخ دیاباته و محسن کریمی هم در خط حمله این تیم همین مشکل را دارند و نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند. این همه در حالی است که حضور وریا غفوری هم برای این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این شرایط استراماچونی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم خود با مشکلاتی روبه‌رو است و باید دید چه تصمیمی برای انتخاب ۱۱ مرد اصلی خود می‌گیرد. اما شرایط برای تیم بگوویچ هم چندان ایده‌آل نیست. ۴بازیکن تیم گل‌گهر ممکن است این مسابقه را از دست بدهند. پیمان رنجبری، مهاجم گل‌زن این تیم، که در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار مصدومیت شده بود، همچنان به روز‌های اوج خود برنگشته و به نظر می‌رسد در بازی مقابل استقلال حضور ندارد. یوسف وکیا، مدافع کلیدی وینگو بگوویچ، هم چند وقتی است مصدوم شده و وضعیت او هم مانند رنجبری نامشخص است. مهرداد عبدی، دیگر مدافع گل‌گهر، که چندهفته‌ای تیمش را همراهی نمی‌کرد، به احتمال زیاد بازی حساس تیمش مقابل آبی‌پوشان تهرانی از دست می‌دهد. حسام پورهاشم هم مانند رنجبری مصدوم شده و به نظر می‌رسد در دیدار با استقلال غایب است. با این حال میلاد فراهانی، گلر گل‌گهری، با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، برابر استقلال درون دروازه می‌ایستد. به نظر می‌رسد دست وینگو بگوویچ برای چینش ترکیب تیمش مقابل استقلال تهران کمی بسته است و ضمن اینکه در صورت نتیجه نگرفتن مقابل شاگردان استراماچونی زمزمه‌های جدایی‌اش از جمع سیرجانی‌ها به گوش می‌رسد.

نقش جهان میزبان سپاهان
شهرآورد اصفهانی‌ها در حالی بین تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که ظرفیت ورزشگاه برای تماشاگران ۹۰ به ۱۰ است و زردپوشان از حمایت بیشتر تماشاگران خود استفاده می‌کنند. ذوبی‌ها که هفته‌های گذشته با مصدومیت چند بازیکن کلیدی‌شان مواجه بودند، برای شهرآورد اصفهان بازیکن مصدوم و محرومی ندارند و علیرضا منصوریان می‌تواند از تمامی شاگردانش رودرروی سپاهان استفاده کند. البته مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع ذوب‌آهن، به دلیل فوت مادرش و غیبت در تمرینات ذوب‌آهن شرایط مبهمی برای این مسابقه دارد. در تیم سپاهان نیز سعید آقایی با پشت سر گذاشتن محرومیت خود می‌تواند مقابل ذوب‌آهن بازی کند. البته مصدومیت شایان مصلح هنوز برطرف نشده است و به دربی اصفهان نمی‌رسد. به غیر از این بازیکن، محسن مسلمان و حامد بحیرایی مصدوم هستند و به دیدار با شاگردان منصوریان نمی‌رسند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->