معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسایی مسائل و مشکلات شهر در برنامه میان‌مدت شهرداری مشهدمقدس، نوآوری و هوشمندسازی در اولویت قرار گرفته است دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳
سرخط خبرها

چهره حاشیه شهر مشهد با گذشته قابل مقایسه نیست

  • کد خبر: ۶۲۹۳۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
چهره حاشیه شهر مشهد با گذشته قابل مقایسه نیست
آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، در مراسم بهره‌برداری از بولوار الزهرا (س) گفت:چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، در مراسم بهره‌برداری از بولوار الزهرا (س) گفت: در این منطقه شهرداری، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و... برای هماهنگی ستاد تشکیل دادند و حرکتی جهشی انجام گرفت و چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: شهرداری فعالیت‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد انجام داده است. سپاه و کمیته امداد محرومیت زدایی کرده‌اند. مقام معظم رهبری فرمودند: ما چیزی به عنوان حاشیه شهر نباید داشته باشیم. برخی برای فعالیت‌های سیاسی از حاشیه شهر استفاده می‌کنند و کاسبی سیاسی می‌کنند باید طوری باشد که این کاسبان نتوانند سوژه پیدا کنند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: با اقدامات شهردار برای رفع مشکلات ایاب و ذهاب این سوژه از دست این افراد گرفته می‌شود و امیدواریم امسال چیزی تحت عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.

 

همکاری ارگان‌ها به رفع مشکلات کمک خواهد کرد

در ادامه محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، در این مراسم گفت: در این محدوده مشکل عبور و مرور داریم، خیابان‌های این منطقه عرض کمی دارند، همچنین مشکل قرار گرفتن مدرسه در سر راه بود که با کمک استانداری حل شد.

وی افزود: یک سال است در کال امیرآباد درگیریم و دو سه معارض داریم. در بولوار بصیرت منتظر تعامل با آستان قدس هستیم. اگر در دو هفته آینده این مشکلات حل شود، این معبر در برنامه بعدی اصلاح قرار خواهد گرفت.

 

۶۰درصد اعتبار پروژه‌های عمرانی در حاشیه شهر است

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، نیز در مراسم بهره‌برداری از بولوار الزهرا (س) گفت: دو پل روی کال امیرآباد نصب کردیم. بولوار الزهرا (س) در ضلع شمالی بزرگراه بابانظر را به کال ابراهیم آباد متصل کرد.

وی افزود: با بازگشایی این بولوار دسترسی راحت‌تر می‌شود، ۱۲ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است. از حمایت‌های شورای شهر به دلیل تامین مالی این پروژه‌ها سپاسگزارم، بیش از ۶۰ درصد هزینه‌های عمرانی برای حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->