برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

سامرس کابوس سامری/ مهرام گام اول را محکم برداشت

  • کد خبر: ۶۳۲۳۴
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
سامرس کابوس سامری/ مهرام گام اول را محکم برداشت
تیم بسکتبال مهرام تهران با برتری ۸۹ - ۷۲ مقابل پالایش نفت آبادان، در سری نیمه‌نهایی یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، نخستین دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و پالایش نفت آبادان از سری نیمه‌نهایی سوپرلیگ امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع مهرام به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر پالایش نفت آبادان: رسول مظفری، سعید داورپناه، آرن داودی، محمد حسن‌زاده و حامد سهراب‌نژاد
سرمربی: حماد سامری


بازیکنان آغازگر مهرام تهران: مالیک ترل ترنت، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، امیرحسین خندان‌پور و دووان سامرس
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
۳ امتیازی صمد زنگ آغاز بازی است. اولین خطای بازی را هم خود صمد از داورپناه می‌گیرد. ۳ امتیازی حامد حسین‌زاده با کمک شیشه وارد سبد نفت می‌شود. حسن‌زاده هم پشت خط پرتاب آزاد تک پرتاب موفقی دارد تا سبد اول نفت به نام او ثبت شود. فلوتر موفق حسین‌زاده اختلاف را بیشتر می‌کند. مظفری یکی از پرتاب‌های ۳ مهرام را جواب می‌دهد. بازهم حسین‌زاده با کمک شیشه سبد می‌گیرد. ۳ بعذی حسین‌زاده، اختلاف را به ۱۰ می‌رساند تا سامری ناگزیر از گرفتن وقت استراحت شود. حسین‌زاده تا اینجا از ۱۴ امتیاز مهرام، ۱۱ امتیاز گرفته! دوست در حمله نفت سوت می‌زند و گرفتن پیراهن حسن‌زاده را خطای غیرورزشی میثم میرزایی اعلام می‌کند. دو‌پرتاب حسن‌زاده موفق است، ولی خود میرزایی جبران می‌کند آرن ۳ امتیازی می‌زند تا اختلاف کمتر شود. صمد پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. کار ترکیبی نفت به سهراب‌نژاد ختم می‌شود تا او هم زیر سبد مهرام موفق باشد. نفت در فست برک با حسن‌زاده دانک می‌زند و این بار آرزومندی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت داورپناه روی توپ‌ربایی مظفری سبد می‌گیرد، ولی سامرس بلافاصله جبران می‌کند. مظفری پشت خط پرتاب آزاد نفت را به ۱۷ می‌رساند. آرمان، اما تنها یک اقدام موفق دارد. اوپن شات سهراب‌نژاد اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد، ولی آرمان سبد آخر کوارتر را هم برای مهرام می‌گیرد.

کوارتر دوم
اوپن‌شات آرن ۲ امتیازی است. داورپناه در فست‌برک بازی را در ۲۳ مساوی می‌کند و با اندوان موفق او نفت برای نخستین بار پیش می‌افتد. صمد بلافاصله برتری را پس می‌گیرد. سامرس به جای آرمان وارد زمین می‌شود، اما آرمان پس از چند ثانیه به جای خندان‌پور ۳ خطایی به زمین برمی گردد. ترنت با ۳ امتیازی اش اختلاف را به ۴ می‌رساند. خود ترنت مهرام را به ۳۰ می‌رساند. حسن‌زاده روی پاس دیدنی داورپناه اختلاف را کمتر می‌کند. اندوان صمد، اما اختلاف را حفظ می‌کند. داورپناه جواب او را با شوت پشت قوس می‌دهد. سامرس در حمله موفق است. داورپناه هم با دو پرتاب آزاد نفت را به ۳۱ می‌رساند. صدیقی ۳ امتیازی سامرس را جبران می‌کند. لی‌آپ حسین‌زاده وقت دوم استراحت سامری را در پی دارد. در بازگشت، آرن یک پرتاب آزاد موفق دارد و یک نکنیکال هم می‌گیرد. حسین‌زاده پرتاب را گل می‌کند. ۳ بعدی را سامرس می‌زند. تک پرتاب داورپناه از تکنیکال مهرام به ثمر می‌نشیند، ولی منجی ۳ پرتاب آزاد پیاپی را هدر می‌دهد. ریباند تماشایی و دانک آرمان روی لی‌آپ حسین‌زاده، سبد پایانی نیمه است. مهرام ۴۸ - ۳۶ برنده به رختکن می‌رود.

کوارتر سوم
فلوتر آرن سبد اول نیمه دوم است. سامرس در حمله پاسخ می‌دهد. کار خوب مظفری در ریباند پرتاب آرن و امتیاز‌گیری آرمان زیرسبد نفت، صحنه‌های بعدی‌اند. ۵۲ - ۴۰ به سود مهرام. ۲ امتیازی سهراب‌نژاد دوباره اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. پرتاب بعدی سهراب‌نژاد ۳ امتیازی است، اما صمد آن را جواب می‌دهد. سهراب‌نژاد بازهم در حمله موفق است، ولی صمد ۳ بعدی را می‌زند تا اختلاف همچنان ۱۰ باشد. این بار داورپناه ۳ می‌زند تا نفت به ۵۰ برسد. صمد، آرن و ترنت ۳ خطایی می‌شوند. سامرس پشت خط پرتاب آزاد بدون اشتباه است. ایستادگی حسن‌زاده دو امتیاز دیگر برای نفت دارد، اما سامرس اجازه خوشحالی به آبادانی‌ها نمی‌دهد. آرن پشت خط پرتاب آزاد جبران می‌کند، ولی سامرس این بار ۳ می‌زند تا اختلاف بازهم به ۱۰ برسد. پس از سبدی که خندان‌پور می‌گیرد، سامری وقت استراحت دیگری درخواست می‌کند. در بازگشت صمد پس از ۳ داورپناه دو‌پرتاب آزاد موفق دارد، اما رسول مظفری ابتدا لی‌آپ می‌زند و در ثانیه آخر از اشتباه مرگبار مهرامی‌ها نهایت استفاده را می‌برد و ۳ می‌زند. نفت معجزه‌وار به بازی برمی‌گردد. ۶۸ - ۶۴ مهرام.

کوارتر چهارم
حسین‌زاده جبران می‌کند و ۳ می‌زند. ۴ خطایی شدن حسن‌زاده آب سردی بر پیکر نفت آبادان است. خود او سبد اول وقت چهارم تیمش را می‌گیرد. صمد بی‌درنگ جواب می‌دهد. پاس بیسبالی حسین‌زاده به آرمان نمی‌رسد. منجی نمی‌گذارد سامرس دانک بزند و او را پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد. سامرس موفق است. صمد هم ۴ خطایی می‌شود. منجی این بار دو پرتاب آزاد ترنت می‌دهد. حسن‌زاده در حمله اختلاف را تک‌رقمی می‌کند. حسن‌زاده با قلدری آرمان را کنار می‌زند و نفت را به ۷۰ می‌رساند تا آرزومندی احساس خطر کند و وقت استراحت بخواهد. در بازگشت، سامرس سبد می‌گیرد، ولی در حمله نفت، صمد ۵ خطایی می‌شود. با فلوتر ترنت سامری وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت داورپناه با تک پرتاب آزادش اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. مهرام، اما سبد بعد را هم می‌گیرد. ۳ امتیازی ترنت تیر خلاصی بر شقیقه نفت است. داورپناه بازهم یک پرتاب آزاد موفق دارد. آرن هم ۵ خطایی می‌شود و ترنت یک اقدام موفق دارد. آرن هم مثل صمد ۵ خطایی می‌شود. مهرام اختلاف را بیشتر تا ۸۹ - ۷۲ پیروز میدان شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->